Ne samo da Hrvati u prosjeku instaliraju deset aplikacija na svojim mobitelima nego gotovo svaki treći (30%) korisnik aplikacija je i platio za aplikaciju. Najviše vole koristiti zabavne aplikacije (igre 45% i multimedija 42%), ali vole ostati i u korak s događanjima u Hrvatskoj i svijetu kroz aplikacije koje će im osigurati dnevnu dozu vijesti (37%) i vremenske prognoze (34%).
Najčešći izvor informacija o aplikacijama su prijatelji i obitelj (34%), forumi (33%), mobilni operateri (28%) te mediji (25%).
Pokazuju to podaci Nokijinog istraživanja „Korištenje mobilnog interneta i aplikacija na mobilnim uređajima u Hrvatskoj“ iz kojeg saznajemo da 28 posto hrvatskih građana surfaju Internetom i preko svojih mobilnih uređaja. Prosječni korisnik mobilnog interneta u Hrvatskoj je muškarac do 40 godina starosti.
Mobilni Internet još uvijek više koriste muškarci (66%), a više od dvije trećine ispitanika (67%) ima manje od 40 godina. Studenti su najbrojnija skupina koja koristi mobilni Internet; 14% ispitanika su studenti, a što čini 21% korisnika mobilnog Interneta.
Tijekom rujna više od 700 Hrvata sudjelovalo je u reprezentativnom Nokijinom online istraživanju koje je provela austrijska agencija poolpilots u suradnji s agencijom MindTake.
Najveći problemi zbog kojih Hrvati ne koriste češće mobilni internet su nesigurnost oko troškova surfanja (49%) te mišljenje da je upotreba interneta na mobilnom uređaju nepotrebna (32%). Hrvati su naveli i nedostatke samih uređaja, poput premalih zaslona (27%) i presporog pristupa Internetu (12%).
Skoro polovica korisnika mobilnog interneta (48%) u svojim mobilnim paketima ima uključen i određenu količinu prometa. Najviše, njih 38% ima uključeno do 100 MB prometa, 18% ih može bez dodatne naknade iskoristiti 1 GB prometa, a 8% ima neograničenu količinu prometa.
Hrvati preuzimaju aplikacije najviše od samih developera (29%), a zatim s Ovi Trgovine (24%), vodeće trgovine aplikacijama. T-Mobile AppStore (17%), VIP AppStore (14%) i Apple Store (12%) zauzimaju od trećeg do petog mjesta.
Istraživanje je provedeno u rujnu 2010. godine na reprezentativnom uzorku od 709 hrvatskih Internet korisnika koji čine reprezentativni uzorak za Internet populaciju u Hrvatskoj.
Trenutno nema komentara.