Novosti
Istinom do kupca ili - kako poslovati uz pomoć interneta?
Ocijeni novost:

Istinom do kupca ili - kako poslovati uz pomoć interneta?

Autor: | 07.06.2010 u 15:18

Kako surađivati s kupcima naučite na nadolazećoj najvećoj (po posjećenosti!) konferenciji o web-trgovini pod nazivom Web::Strategija 8 - Istinom do kupca, koja će se održati 17. 6. 2010. (četvrtak) u najvećem konferencijskom centru Hypo EXPO XXI u Zagrebu. (Sponzorirana vijest)


Drugi dan, 18. 6. 2010. (u VMD zgradi) zainteresirane sudionike očekuje i specijalizirana Web Business Radionica gdje će polaznici naučiti ključne elemente za web poslovanje od koncepta web stranice, preko savjeta kako pravilno upravljati sadržajem (tekstom, slikama, multimedijom) do metoda uspješne web promocije. Prijavite se!


„Nova prodajna mjesta sve više uključuju internet u svoje poslovanje. Neke poslovnice uspijevaju, a neke se "uz sve napore" ne mogu održati profitabilnim na tržištu. Kao i uvijek - o tome odlučuju korisnici, a u ovome slučaju mnogo je jače izražen uzajamni odnos kojeg web trgovine ostvaruju s njima. Ili ga, što je češći slučaj, zbog neznanja voditelja web trgovina - ne ostvaruju! Problem je u tome što ne želimo surađivati sa onima koji su nam potrebni, već ih želimo "pecati"“ - izjavio je Branko Vujić, manger za web trgovinu iz velike korporacije T-HT.


„Poslovanje na web-u… zašto ne? Nudi iznimne mogućnosti za poduzetnike i korisnike, olakšava poslovanje i kupovinu, elegantno je i jednostavno. Definitivno postaje sve popularnije među nadolazećim generacijama koje će u njemu vidjeti samo prednosti.“ – izjavila je Maja Blaguški, direktorica renomirane tvrtke za izradu WEB stranica - Virtus dizajn.


Tko su predavači na konferenciji?


Na Web::Strategiji 8 predaju poznati predavači iz web-poslovanja: Hrvoje Prpić (HGspot), Hrvoje Bujas (GoHome), Goran Peuc (Nivas), Jeff Treichel i Martina Usmiani (Kolektiva), Ines Lisak Pavlović (Raiffeisenbank Austria), Marko Radelić (logIT), Vatroslav Škare (Ekonomski fakultet u Zagrebu), Domagoj Cerovac (Večernji shop), te drugi stručnjaci.


Osim edukacije i dodjele nagrada očekuju vas simulacije trkaćih automobila agencije Bogadura i razne nagradne igre i bogate nagrade, njihov Cash box, nasmiješene hostese i mnogo drugih iznenađenja.


Pratite informacije oko konferencije i na društvenim medijima (WS@Facebook,WS@Twitter, ...) te se slobodno uključite u komentiranje! Naša poznata tviterašica i community manager - Ana Balentović vodi društvenu marketinšku kampanju Web::Strategije 8.


Organizatori zahvaljuju zlatnom sponzoru Web::Strategije - KupiMe.hr - najbrže rastući komercijalni fun page u Hrvatskoj; srebrnim sponzorima - Raiffeisen banka i njihov projekt eToMiTreba, zatim tvrtka za izradu web stranica Virtus Dizajn, tvrtke Profil.hr powered by Trikoder, tvrtka LogIT internet usluge, odlična obrazovna Visoka škola za informacijske tehnologije - VsiTe te brončanim - Avalon Premium Hosting, Zagrebačka škola ekonomije i managementa - ZŠEM, te PLIVA.
                     


Također, konferencija je sponzorirana od strane sljedećih zlatnih medija - Jutarnji.hr, tportal.hr, Monitor.hr, Net.hr, Poslovni.hr; časopis VIDI, BIZ direkt, ETARGET kontekstualna mreža i Poslovni dnevnik te od sljedećih organizacijskih partnera: Hypo EXPO XXI, Considero, Bogadura, Timgraf media, Ožujsko pivo, Dizzy, Nova Noa, Toplice Sveti Martin - Spa&Golf resort, Komponenta, Racunalo.com i MMV Auris Music.


Još samo nekoliko dana prodaja kotizacija za konferenciju!


Obavještavamo Vas da sada vrijedi kasna cijena kotizacije po iznosu od 1.230 kn (PDV uračunat), no preostalo je samo oko 20% slobodnih mjesta, stoga iskoristite priliku još danas i prijavite se za Web::Strategiju 8 već sada putem online prijave.


 


Info

Komentari

Trenutno nema komentara.

Odgovori


Moglo bi te i ovo zanimati...
 

Info

Croadria predstavila odličan affiliate program