Tomato nudi tomato plus tarifu s potpuno besplatnih 50 minuta razgovora i 50 SMS-a prema svim fiksnim i mobilnim mrežama u Hrvatskoj, a korisnici koji odaberu ovu tarifu primat će SMS ili MMS oglase poznatih brandova. Za korištenje tomato plus tarife korisnici se moraju registrirati na www.tomato.com.hr. Tomato je već proveo testiranje nove tarife.
Korisnici testne faze su bili izuzetno zadovoljni ponudom, a velik broj njihovih povratnih odgovora na poslane oglase i SMS ankete potvrdio je prednosti tog naprednog načina oglašavanja. Testni korisnici su na zaslonima svojih mobilnih uređaja dobivali oglase Coca-Cole, Gavrilovića, Kraša, Movieplexa, Nescafea, Večernjeg lista i drugih tvrtki. Prema istraživanju koje je provela istraživačka kuća Online Publishing Association, čak 89 posto različitih svjetskih robnih marki planira koristiti oglašavanje putem mobilnog telefona do 2009. godine. I korisnici mobilnih telefona u Hrvatskoj zainteresirani su za prednosti koje im nudi mobilno oglašavanje. Potvrdilo je to i Gfk istraživanje u kojem je 64 posto ispitanika pokazalo interes za primanjem oglasa u zamjenu za besplatne minute razgovora i SMS poruke.
Trenutno nema komentara.