Novosti
Prva SMS služba za korisnike
Ocijeni novost:

Prva SMS služba za korisnike

Autor: | 14.05.2010 u 12:09

Vipnet danas predstavio novu uslugu - "SMS Službu za korisnike" i to prvi u Hrvatskoj i Europi. Usluga je besplatna za korištenje za VIPove korisnike koji se nalaze u Hrvatskoj, a sve što trebate je poslati SMS poruku s jednostavnim upitom o nekoj Vip usluzi ili proizvodu na broj 7700. Odgovor ćete dobiti na isti način - putem SMS poruke.


Princip je da u poruci do 160 znakova koja nema dijakritičkih znakova treba biti ključna riječ poput tarifa, opcija, pretplata, bon, obnova, registracija... Nakon toga sustav korisnika dalje navodi koje ključne riječi može poslati da bi dobio konkretne odgovore. U slučaju da ne prepozna koji je zahtjev iz poslane poruke, sustav će korisniku u povratnom SMS-u poslati upute za dobivanje preciznijeg odgovora.

Kako su izjavili iz VIPneta - usluga je kreirana upravo prema zahtjevima korisnika. Korisnici su upitani kako bi najradije dobivali informacije od svog mobilnog operatera, a nakon agenta Službe za korisnike, korisnici su se izjasnili za SMS. U testnoj fazi u proteklih mjesec dana, čak 80 posto korisnika koji su isprobali uslugu izjasnili su se da bi je rado ponovno koristili i da su iznimno zadovoljni.


Tom jedinstvenom uslugom u Hrvatskoj Vip je korisnicima omogućio uštedu vremena jer će traženu informaciju dobiti u vrlo kratkom roku. Naime, ako korisnika zanimaju informacije o nekoj Vip tarifi dovoljno je poslati kratki SMS s ključnim riječima. Ako pošalje primjerice ključne riječi 'Sve za mene' sustav će dalje korisnika uputiti koje nove ključne riječi može poslati za potpunije informacije o toj tarifi za privatne pretplatnike. Tako može poslati 'Sve 30' i dobit će novu uputu za ključne riječi 'naknada' ili 'cijene'. Dovoljno je zatim poslati jednu od tih ključnih riječi i korisnik će dobiti informacije o mjesečnoj naknadi te cijenama razgovora i SMS-a u toj tarifi.

Nadamo se da će ova usluga biti jednako uspješna kao i usluga SMS parking koju je VIP isto prepoznao kao zanimljivu uslugu i prvi implementirao u vlastiti sustav.

Po primitku ove vijesti istestirali smo sustav sa upitima poput: "Koliko kosta Komplet 600", "Internet postavke" i moramo reći da smo vrlo brzo dobili zadovoljavajuće odgovore. Ipak kod upita "Prelaz na pretplatu" i "Promjena tarifnog modela" sustav nije uspio pronaći ključne riječi i dati odgovor. Moramo biti svjesni da ovaj sustav ne može dati odgovor na svako pitanje i sigurno će se baza odgovora nadopunjavati. Ako imate specifičan upit ipak ćete morati nazvati Službu za korisnike, ali ako želite neke klasične, jednostavne informacije na ovaj način sigurno ćete uštedjeti vrijeme jer nećete morati čekati javljanje Službe za korisnike ili surfati po internetu. Nadamo se da će i ostali operateri napraviti slične Službe za korisnike. Također nadamo se da ćemo u budućnosti moći postaviti bilo kakav (bez ključnih rijeći) putem SMS-a i dobiti odgovor od "prave" osobe kao što to trenutno možemo napraviti samo putem e-maila.


Operateri

Komentari

Petra

26. listopada 2020 - 16:56 Prijavi neprimjeren komentar

Zato mi se ne zeli puniti pametni sat

Odgovori


Moglo bi te i ovo zanimati...
 

Operateri

Poslovanje Tele2 u četvrtom kvartalu 2016