Novosti
Tele2 u Hrvatskoj uspješan u drugom kvartalu 2016.
Ocijeni novost:

Tele2 u Hrvatskoj uspješan u drugom kvartalu 2016.

Autor: | 22.07.2016 u 15:36

U drugom tromjesečju Tele2 Hrvatska ostvarila je rast prihoda za 11 posto.


Porast neto prodaje za 11 posto iznosi 299 milijuna kuna, a rezultat drugog kvartala nastavak je pozitivnog trenda s kraja prvog kvarta. Rast korisnika postpaid usluga iz prvog kvartala 2016. godine nastavio se i u drugom kvartalu 2016. godine te je neto prirast korisnika iznosio 23.000 (19.000), što je rezultat vrlo pozitivne reakcije korisnika na novi, redizajnirani portfelj tarifa za pretplatnike.


U odnosu na isto razdoblje prošle godine prihodi od krajnjih korisnika su stabilni i iznose 170 (171) milijuna kuna. Veći troškovi naknada za radiofrekvencijski spektar su i u ovom kvartalu negativno utjecali na kvartalnu dobit prije kamata, poreza, deprecijacije i amortizacije (EBITDA) koja iznosi 16 (28) milijuna kuna.


U drugom tromjesečju 2016. Tele2 se usredotočio na širenje svoje ponude u segmentu pristupa internetu velikim brzinama; nova usluga “Pokućni internet” temelji se na najmodernijoj 4G infrastrukturi dostupnoj diljem zemlje (4G je prisutan na svim tržištima na kojima Tele2 posluje), a koja, u usporedbi s klasičnim, sporijim internetom putem fiksne linije, pruža odlično korisničko iskustvo. Prve reakcije korisnika na ponudu kao i na kvalitetu usluge iznimno su dobre, ističu iz Tele2.


Prije nekoliko dana Tele2 je, u istraživanju tvrtke P3 Communications, dobio najveći broj bodova u usporedbi kvalitete podatkovnih usluga, više nego druga dva mobilna operatora u Hrvatskoj (492 boda od mogućih 600). U ukupnim rezultatima Tele2 mreža je završila na drugom mjestu s 828 bodova, što je za samo 5 bodova bilo manje od operatora s najboljim rezultatom (ukupno je bilo moguće ostvariti 1000 bodova).


U drugom kvartalu 2016. godine smo nastavili s uvođenjem noviteta i unapređenjem naše ponude. Cilj nam je korisnicima pružiti kvalitetnu uslugu po privlačnim cijenama te fleksibilnost u odabiru, jednostavnost u korištenju i potpunu kontrolu troškova. Raduje me da sve veći broj korisnika, kako privatnih tako i poslovnih, prepoznaje vrijednost ovakvog pristupa te odabire Tele2 za svog primarnog pružatelja usluga mobilne telefonije. U istraživanju koje je provela tvrtka P3 Communications smo ostvarili najveći broj bodova u kategoriji podatkovnih usluga, što je potvrda da je Tele2 itekako spreman odgovoriti na zahtjeve i očekivanja svakog korisnika. To je posebice važno ako uzmemo u obzir da današnji korisnici sve više očekuju i zahtijevaju brzi pristup internetu s bilo kojeg mjesta i u bilo koje vrijeme“, rekao je predsjednik Uprave Tele2 Viktor Pavlinić.


Operateri

Komentari

Trenutno nema komentara.

Odgovori


Moglo bi te i ovo zanimati...
 

Operateri

Poslovanje Tele2 u četvrtom kvartalu 2016