Sony Ericsson Xperia X10 je mobitel koji je svojim dizajnom i funkcionalnostima privukao veliku pozornost. Zanimalo nas je tko stoji iza dizajna mobitela.
O modelu Xperia X10 govore njegovi dizajneri - Shigeaki Suzuki, Makiko Kawai i Takahiro Kawaguchi, koji su nam otkrili kako je nastao dizajn i što ih je sve inspiriralo.
U kojim bojama dolazi XPERIA X10?
-XPERIA X10 dolazi u dvije boje. Senzualno crnoj i sjajno bijeloj. Crna i bijela su bezvremenske i elegantne. Vjerujem da se crna osobito sviđa potrošačima. Htjeli smo mobilni telefon koji je funkcionalan, ali i zabavan, i vjerujemo da smo to postigli ovim bojama. Napravili smo zaokret s tim dvjema klasičnim bojama.
Koji su materijali korišteni kako bi XPERIA X10 dobila svoj jedinstven izgled?
-Ključni materijal je pravo staklo na zaslonu osjetljivom na dodir. Napravili smo i bijeli okvir oko zaslona kako bismo integrirali boju i dizajn, što pridonosi jedinstvenom izgledu mobilnog telefona.
Što ste osobito željeli istaknuti kada ste odlučivali o bojama?
-Infinite button („tipku beskonačno“) i bogato grafičko sučelje. Boje su morale naglasiti te mogućnosti jer te dvije funkcije ovaj mobilni telefon razlikuju od ostalih telefona na tržištu.
Što vas je inspiriralo?
-Životni stil ljudi i razmišljanje o tome što im ponuditi kako bi istodobno mogli i raditi i zabavljati se.
Što model XPERIA X10 čini privlačnom krajnjem potrošaču?
-Jedinstvenost i elegancija, što je novitet na tržištu. Naša namjera je spojiti vodeće iskustvo Sony Ericssona u dizajnu s platformom koja je u nastajanju kako bismo stvorili uvjerljivu, novu razinu UX-a (korisničkog iskustva).
Koji je profil vaših korisnika?
-Naš korisnik je onaj koji voli nova tehnološka dostignuća i uređaje. On je aktivan i cijeni mogućnost mobilnog telefona koji hvata život u nastajanju.
Koji su glavni elementi o kojima ste razmišljali kad ste dizajnirali sučelje?
-Bio je važan minimalizam. Uobičajeni dizajnerski izazov je gdje postaviti granicu između minimalnog i uporabnog. Vjerujem da smo mi tu granicu našli, pa je mobilni telefon i elegantan.
Koje funkcije i mogućnosti telefona su uključene zato što su „u trendu“?
-Funkcije kao što su Google Maps™, Bluetooth™ stereo, Street View™ i PlayNow™ su u trendu jer je GPS sada jako popularan, kao što je i slušanje glazbe u pokretu te mogućnost preuzimanja sadržaja gdje god se zatekli. XPERIA™ X10 želi humanizirati način na koji ljudi koriste svoje telefone, a iz toga proizlaze dizajnerske inicijative kao što je ergonomski oblik telefona.
Koji aspekti dizajna telefona su ključni u 2010?
-Tema dizajna koju smo implementirali za 2010. je „ergonomski, humani oblik i preciznost“. To znači da bi naši proizvodi unutar kućišta trebali objediniti ljudske želje i emocije s funkcionalnim telefonom. Za ovaj telefon vizualizirali smo temu sofisticiranog ergonomskog oblika na stražnjoj strani telefona koji savršeno pristaje na dlan korisnika. S druge strane, vizualizirali smo ravniju, oštriju LCD stranu koja je oblikovana za jednostavan pregled.
Koje biste promjene u dizajnu telefona željeli vidjeti u iduće dvije godine?
-Telefon dizajniran tako da zaslon zauzima gotovo čitavu prednju stranu. Što dalje idemo, to će daljnja integracija između industrijskog dizajna, dizajna boja, materijala i sučelja biti sve značajnija.
Što jeTimescape™ i što ga čini jedinstvenim?
-Svi smo iskusili zastoje na našim mobilnim telefonima i trenutke kada pokušavamo pronaći informaciju, a prvo moramo naći aplikaciju, pričekati da se učitaju podaci, pronaći informaciju i pregledati je pa je zatim pogledati na zaslonu. Timescape™ preskače taj cijeli proces zahvaljujući svojoj UX sposobnosti. Timescape™ upravlja svom vašom komunikacijom na jednom mjestu. Dodirom Infinite buttona (“tipke beskonačno”) objedinjava poruke, e-mailove, Facebook™ postove i Twitter poruke na grafički bogatom sučelju.
Što je Mediascape i što ga čini jedinstvenim?
-Mediascape predstavlja pametan način da pristupite svojoj glazbi, fotografijama i videozapisima te sadržajima vaših najdražih prijatelja i izvođača na jednom mjestu. Jedinstven je jer možete vidjeti i online sadržaj s PlayNowa ili YouTubea™, ali i sav vaš sadržaj spremljen u telefonu, sve na jednom zaslonu, a jednostavno se koristi. Pristup je jednostavan uz pomoć ikone na zaslonu.
Na kakve korisnike ste ciljali kad ste dizajnirali ovaj telefon?
-Ljude koji puno rade i smatraju se „opakim igračima“ i jako su aktivni. To su ljudi koji su jako zainteresirani za nova iskustva i vole eksperimentirati s najnovijim tehnologijama.
Što ovaj telefon čini drugačijim od ostalih na tržištu?
-Nove Mediascape i Timescape™ aplikacije savršeno integriraju i organiziraju kontakte, zabavu i medijske datoteke, objedinjavajući na jednom mjestu sve što korisnik želi.
Sony Ericsson razumije na koji način ljudi žele koristiti svoje telefone i ovaj telefon to odražava to razumijevanje. UX platformu je u potpunosti kreirao Sony Ericsson i nije je implementirala niti jedna druga tvrtka koja se bavi mobilnim komunikacijama. Dodatno, grafika korisničkog sučelja za ovaj telefon potpuno je jedinstvena za Sony Ericsson.
Osnovne informacije o dizajnerima:
Shigeaki Suzuki - Industrijska dizajnerica
Shigeaki Suzuki studirala je četiri godine na japanskom Musahino Art sveučilištu u Tokiju gdje je diplomirala umjetnost. Prije dvije godine pridružila se Sony Ericsson timu kao producentica ID dizajna i dizajnerica. U slobodno vrijeme uživa u shoppingu.
Makiko Kawai - Dizajnerica za boje i materijale
Makiko Kawai je studirala četiri godine na japanskom Tama Art sveučilištu u Tokiju gdje je diplomirala umjetnost. Makiko se pridružila Sony Ericsson timu 2006, a 2009. se vratila u Japan, gdje u tokijskom Sony Ericsson UXC uredu radi kao dizajnerica. U slobodno se vrijeme druži s prijateljima i izrađuje keramičke ukrase.
Takahiro Kawaguchi - Dizajner za kreativno povezivanje
Takahiro Kawaguchi je studirao četiri godine na Osaka Art sveučilištu gdje je diplomirao na smjeru umjetnosti. Nedugo nakon toga preselio se u Ameriku, gdje je radio za Icon (švedska konzultantska kompanija). Godine 2008. Takahiro se pridružio Sony Ericsson timu, a trenutačno radi u San Franciscu u Sony Rricsson UXC uredu kao umjetnički direktor i dizajner.
U slobodno vrijeme je hard core igrač video igrica.
Trenutno nema komentara.