Danas su prolaznici na Trgu bana Jelačića u Zagrebu mogli vidjeti zanimljivu prezentaciju QR koda. QR (quick response) kod je dvodimenzionalan kod koji mogu očitati sve nove generacije mobitela, a može sadržavati do 7 tisuća brojeva ili 4 tisuće slova. U tome može biti zapisan neki link, tekst, telefonski kontakt i slično. Ova tehnologija je procvat doživjela u Japanu, a polagano dolazi i k nama.
QR kod na trgu je prezentirala digitalna agencija Brlog, a QR kodove su već počeli implementirati i Google, Youtube i Facebook. Važnost QR kodova je prepoznao i hrvatski IT časopis VIDI koji je stavio prikaz sadržaja časopisa pomoću QR koda na svojoj naslovnici još prije mjesec dana. To je premijera na hrvatskom tržištu jer to je prvi časopis u Hrvatskoj (a i bližoj okolini koliko nam je poznato) koji je svoj sadržaj stavio na naslovnicu u obliku QR koda.
Kako bi vaš mobitel mogao pročitati QR kod najčešće trebate skinuti besplatnu aplikaciju za čitanje QR kodova. Sa naših stranica možete skinuti besplatne QR kod čitače za vaše mobitele.
Trenutno nema komentara.