Prema rezultatima istraživanja, gotovo 80 posto građana Hrvatske osjetilo je utjecaj gospodarske krize na kućnom budžetu. Upravo zbog te činjenice njih skoro 80 posto odlučilo se na ne tako popularnu mjeru štednje. Iako je istraživanje pokazalo da će se čak 34 posto građana odreći zabave i izlazaka u svrhu ostvarivanja uštede, 52 posto ispitanika isto je tako izjavilo da se nikako neće odreći mobitela, odnosno korištenja mobilnih usluga. To samo potvrđuje činjenicu da su Hrvati veliki konzumenti mobilnih usluga i da ih se ne žele odreći, čak i kada je ekonomska kriza u pitanju.
Rezultati su to istraživanja provedenog među 400 ispitanika u 4 najveća hrvatska grada: Zagrebu, Splitu, Rijeci i Osijeku. Da savjest ponekad proradi i kod najvećih zagovornika telefoniranja dokazuje i podatak da je 45 posto ispitanika razmišljalo o promjeni mobilnog operatera u svrhu uštede i popravljanja kućnog budžeta. 55 posto njih razmišljalo je da počne koristiti usluge mobilnog operatera Tele2. Kako bi pokazao korisnicima da se može telefonirati, a pri tome i štedjeti, mobilni operater Tele2 je predstavio i stvarne pokazatelje koji govore da prosječni Tele2 korisnik godišnje uštedi 1217 kuna služeći se njihovim uslugama. U izračunu toga podatka, uzeti su u obzir svi Tele2 pretplatnici na tarifama Knock out, Slike i slova i Među nama. Izračunata je godišnja ušteda svakog pojedinog Tele2 korisnika u odnosu na to koliko bi trošio na najpovoljnijim tarifama konkurencije. Nakon toga je napravljen prosjek godišnje uštede uzimajući u obzir pojedinačnu godišnju uštedu svih navedenih Tele2 korisnika gore navedenih tarifa.