Kombinacijom ovih dvaju izdavača otvaraju se posve nove mogućnosti za sve brojnije čitatelje i korisnike koje zanimaju visoke tehnologije, računala, informatika, internet i mobiteli.
Zagreb, 16. rujna 2009. – Izdavačka informatička kuća Vidi objavila je danas da je nakon višemjesečnih pregovora sa vlasnicima izdavačke kuće MobilMedia potpisala ugovor o preuzimanju.
Izdavačka kuća Vidi poznata je po informatičkom časopisu Vidi, časopisu za kompjutorske igre PC Play, visokotehnološkim natječajima Vidi Web Top 100, Vidi e-novation, ICT Gold, te web portalima: vidi.hr, vidiauto.com, vidilab.com, vidipedija.net, pcplay.hr. Nakladnik MobilMedia prepoznatljiv je na tržištu sa svojim specijaliziranim časopisom za mobitele „MobilMedia“ te najpopularnijim web portalom i forumom u jugoistočnoj Europi za mobilnu telefoniju i tehnologiju na atraktivnoj web adresi mobil.hr.
Posebna zanimljivost je da je ugovor potpisan elektronski, upotrebom digitalnih potpisa.
Nakon ove akvizicije, MobilMedia nastavit će funkcionirati samostalno kako bi očuvao svoj uspješan brand i vjernu publiku, ali unutar grupacije Vidi koja će u posao unijeti svoje prednosti i nove ideje. U vrijeme recesije, ovaj poslovni potez uistinu predstavlja pravo osvježenje na hrvatskoj akvizicijskoj sceni, posebice što je ovdje riječ o pripajanju u segmentu izdavačkog sektora okrenutog prema publici koja koristi najnovije tehnologije.
Ova akvizicija kombinira informatičku publiku Vidija te više od 200.000 čitatelja i korisnika Vidi on-line servisa i tiskanih medija zajedno sa više od 30.000 čitatelja časopisa MobilMedia te više od 25.000 registriranih korisnika MobilMedia on-line foruma (CafeMobil). Grupa MobilMedia on-line servisa prema Google Ad Planneru sada uključuje oko 570.000 prikazanih stranica mjesečno (Page Views) te više od 150.000 jedinstvenih korisnika (Absolute Unique Visitors).
Novokreirana tvrtka pod brandom "MobilMedia magazin" sada u sastavu grupe Vidi, od Vidija dobiva dodatnu medijsku i promotivnu podršku te iznimne Vidijeve prodajne i marketinške kanale, a Mobil Media „ulaže“ svoj know-how u segmentu mobilnih tehnologija i mobilnih servisa. Cilj je nove kompanije da za korisnike stvori posve nove sadržaje i servise u segmentu mobilne telefonije te da se pozicionira kao vodeći „content i service provider“ u segmentu sadržaja i usluga za korisnike mobilnih telefona na hrvatskom tržištu.