Tele2 17. listopada slavi četvrti rođendan na hrvatskom tržištu, a u povodu rođendana predstavljaju novi korporativni identitet te najavljuju pokretanje projekta društvene odgovornosti koji uključuje oslikavanje dijelova prostorija dječjih odjela bolnica u Zagrebu, Splitu, Rijeci i Osijeku.
Tele2 17. listopada slavi četvrti rođendan na hrvatskom tržištu, a u povodu rođendana predstavljaju novi korporativni identitet te najavljuju pokretanje projekta društvene odgovornosti koji uključuje oslikavanje dijelova prostorija dječjih odjela bolnica u Zagrebu, Splitu, Rijeci i Osijeku.
Jedinstvena konferencija za medije održana je u tramvaju koji je obišao neke od najljepših zagrebačkih znamenitosti. Razigranim bojama te živopisnim i modernim dizajnom mobilni operater Tele2 se želi još više približiti i biti dostupniji svojim korisnicima prepoznajući njihove potrebe. Tele2 je u potpunosti promijenio izgled pakiranja svojih proizvoda, razvio je nove simbole za svaki proizvod te redizajnirao svoje web stranice. Novost koja će razveseliti sve korisnike jest i uvođenje novog modula na webu pod nazivom Moj Tele2 koja će korisnicima omogućiti obavljanje većine usluga online. Korisnicima je od danas dostupna i virtualna agentica Ana, koja će im online odgovarati na upite.
Grupacija Tele2 AB, čiji je dio i Tele2 Hrvatska trenutačno je u postupku rebrandiranja i Hrvatska je među prvim od 11 zemalja sa novim osvježenim vizualima i komunikacijom branda.
Novi grupni korporativni identitet medijima je predstavio Fredrik Wrahme, Globalni direktor marketinških komunikacija Tele2AB.
U skladu s novim korporativnim identitetom Tele2 je pokrenuo projekt društvene odgovornosti koji uključuje oslikavanje prostorija dječjih odjela bolnica u Zagrebu, Splitu, Rijeci i Osijeku kako bi najosjetljivijoj skupini pacijenata, bolesnoj djeci, boravak u bolnici učinili što ugodnijim. Za ambasadoricu i zaštitno lice cijelog projekta odabrana je poznata mlada voditeljica Iva Šulentić koja je s oduševljenjem prihvatila humani zadatak vraćanja osmijeha na lica malih bolesnika.
Predstavljanje novog korporativnog identiteta tvrtke nastavak je uspješnog poslovanja Tele2, koji se na hrvatskom tržištu etablirao kao najpovoljniji ponuđač mobilnih usluga visoke kvalitete u svakom segmentu u kojem je prisutan – od najpovoljnijih cijena glasovnih i podatkovnih usluga, mobilnih uređaja te mobilnog interneta.
Uspješno poslovanje Tele2 je započeo 2005. godine, omogućivši liberalizaciju hrvatskog telekomunikacijskog tržišta i ponudivši najniže cijene telekomunikacijskih usluga. Već sljedeće godine ovaj mobilni operater učvrstio je svoju lidersku poziciju operatera s najpovoljnijim cijenama usluga, nastavljajući sa snižavanjem cijena glasovnih i SMS usluga. U svibnju 2007. godine, Tele2 je predstavio Knock out tarifu kao i GPRS te MMS usluge po najpovoljnijim cijenama na tržištu. Prošle godine u travnju, Tele2 je otvorio svoje prve prodajne centre, a kasnije u listopadu predstavio je i uslugu mobilnog Interneta izuzetne brzine i kvalitete s najnižom cijenom na tržištu.
2009. godina je po mnogočemu bila posebna za Tele2. U veljači je predstavljen koncept uštede kojim je Tele2 garantirao dvostruki povrat novca građanima ukoliko ne uštede novac koristeći se njegovim uslugama. Čime u doba recesije i porasta osnovnih životnih troškova Tele2 želi hrvatskim građanima osigurati novčanu uštedu i ukazati na to koliko preplaćuju usluge jednake kvalitete. U suradnji s Fakultetom elektrotehnike i računarstva Sveučilišta u Zagrebu Tele2 je u srpnju predstavio studiju koja je pokazala da upravo ovaj mobilni operater nudi kvalitetnu i najbržu 3G mrežu u Hrvatskoj.
U povodu predstavljanja novog korporativnog identiteta, Johan Granlund, predsjednik uprave Tele2 Hrvatska, izjavio je:
„Gledajući unatrag četiri godine, danas s ponosom mogu reći da će u skladu sa svojom misijom Tele2 na hrvatskom tržištu nastaviti pružati cjenovno najpovoljnije telekomunikacijske usluge visoke kvalitete osiguravajući novčanu uštedu svim svojim korisnicima. Predstavljenjem novog korporativnog identiteta cilj nam je još više udvoljiti potrebama našim korisnicima pružajući im najveću vrijednost za njihov novac. S ponosom mogu reći kako je Tele2 postao IKEA među telekomima.“