Još je samo nekoliko dana ostalo za prijave na Vidi Web Top 100 i Vidi e-novation natječaje. Ako imate odlične web stranice, blog ili inovativni hi-tech proizvod prijaviti se možete još samo do utorka 10. studenog. Požurite.
Izdavačka kuća Vidi sa sjedištem u Zagrebu otvorila je prijave za nacionalni internet natječaj Vidi Web Top 100 za 2009. godinu te prijave za visokotehnološke nagrade Vidi e-novation. Danas je ovaj skup visokotehnoloških nagrada poznat i pod imenom "Vidi Awards".
Ovim putem, Vidi poziva sve zainteresirane da svoje web stranice mogu na ovaj natječaj prijaviti na adresi www.vidi.hr/top100 dok se vrhunski inovativni hi-tech projekti mogu prijaviti na stranicama www.e-novation.info.
Ove godine, Vidi Web Top 100 natječaj otvoren je za deset kategorija: 1. Korporativne stranice; 2. Mediji, novosti i oglasnici; 3. Sport, zdravlje i prehrana; 4. Community servisi (blog servisi, forumi i dr.) - u sklopu ove kategorije dodjeljuje se i nagrada u podkategoriji "Blog" za najbolji blog; 5. Znanost, kultura, obrazovanje, ekologija, humanizam; 6. Turizam i putovanja; 7. Vladine organizacije i javne institucije; 8. Zabava, moda i glazba; 9. Web promocija (banneri, video, microweb, landing pages...); 10. Mobilni web (web stranice prilagođene mobilnim uređajima, mobilni internet servisi i dr.)
Dok se kroz Vidi Web Top 100 natječaj nagrađuju najbolji web projekti u Hrvatskoj, kroz Vidi e-novation traže se hi-tech proizvodi koji su inovativni u svjetskim okvirima - neovisno o tome da li je to par linija programskog koda (softver), komadić hardvera veličine pribadače ili hi-tech lokomotiva. Bitno je da je proizvod osmišljen i proizveden u Hrvatskoj, da je jedinstven u svjetskim okvirima i da se Vidi e-novation žiriju može već danas prikazati prototip.
Krajnji cilj Vidi e-novation natječaja je stvaranje što bolje klime u Hrvatskoj za razvoj što većeg broja inovativnih ICT proizvoda visokokonkurentnih na zahtjevnom svjetskom tržištu.
I danas u Hrvatskoj djeluju brojne, široj javnosti najčešće nepoznate, tvrtke i pojedinci koji svoje informatičke i komunikacijske proizvode osmišljene i kreirane u Hrvatskoj prodaju na zahtjevnim europskim i svjetskim tržištima: Njemačkoj, SAD-u, Švicarskoj, Francuskoj, Finskoj, Švedskoj...
Želja osnivača Vidi e-novation natječaj, instituta Ruđer Bošković i izdavačke kuće Vidi, je dodatno animirati hrvatsku informatičku zajednicu i stvoriti plodno okruženje. Posebna je želja kreirati pozitivnu razvojno-izvoznu klimu u segmentu visokih tehnologija, iz koje će tijekom narednih godina u Hrvatskoj izrasti na stotine novih pojedinaca i tvrtki.
Kao organizatori Vidi Web Top 100 i Vidi e-novation natječaja posebno smo zadovoljni i zbog toga što su nebrojeni primjeri u kojima smo nagradili određeni projekt koji je tek zatim zaživio kao iznimno popularna web stranica u Hrvatskoj, ili kao proizvod koji se prijavio na Vidi e-novation natječaj, da bi zatim nakon Vidi e-novation nagrade tom proizvodu bio otvoren put do inozemnih investitora i visokozahtjevnih svjetskih tržišta.