Izvrsni poslovni rezultati, prepoznatljivost, kvaliteta, liderska pozicija na tržištu i dosljednost ponovo su izdavačkoj kući Vidi donijeli veliko priznanje - status hrvatskog Superbrandsa.
Vidi se tako i ove godine smjestio među vodeće hrvatske tržišne marke, u društvu s Bang & Olufsenom, Zagrebačkom bankom, Gibonnijem i Josipom Lisac, hotelom Westin, prvim samobalansirajućim osobnim transporterom Segway, RTL televizijom, Net.hr portalom, Mavrovićem, Dukatom, Diners clubom, Auto Zubakom…
Međunarodna organizacija Superbrands, sa sjedištem u Londonu, koja je iznikla iz nagrade BBC-evog radija, dodijelila je izdavačkoj kući Vidi status Superbrands za 2009. godinu te se time brand Vidi smjestio među 90 vodećih hrvatskih robnih marki. U konkurenciji je bilo više od 1000 vodećih tržišnih marki koje su prisutne na hrvatskom tržištu, a odluke o pobjednicima donesene su zajedničkim glasovanjem stručnog žirija i više od 20.000 potrošača.
Superbrands status dobivaju najuglednije tržišne marke, vodeće u svom segmentu poslovanja, a koje svojim korisnicima pružaju znatne prednosti u odnosu na konkurenciju, kao što su kvaliteta, pouzdanost i jedinstvenost.
Vidi danas, nakon 16 godina postojanja konzumira preko 570.000 korisnika s područja bivše Jugoslavije, dok testni laboratorij časopisa Vidi - VidiLab u Zagrebu godišnje testira više od 1.000 različitih uređaja - računala, laptopa, pisača, digitalnih fotoaparata, mobitela... Istovremeno, izdavačka kuća Vidi s više od pola milijuna otisnutih DVD-ova godišnje jedan je od najvećih DVD izdavača u Jugoistočnoj Europi.