U ovom recesijskom razdoblju, istraživanje "Best Buy Award" stavlja posve novo svjetlo na hrvatsko tržište roba i usluga te daje i ponuđačima i kupcima pogled iz jednog posve novog kuta...
Tvrtka Axios predstavila je danas istraživanje i certifikat "Best Buy Award" te objavila stratešku suradnju s američkom kompanijom PricewaterhouseCoopers i njemačkim Centrom za istraživanje tržišta GfK na području certifikacijskog projekta "Best Buy Award" - www.bestbuyaward.org
"Best Buy Award" certifikacijski projekt trebao bi pomoći kupcima u lakšem odabiru proizvoda i usluga koji nude vrhunsku kvalitetu uz optimalnu cijenu.
Istraživanje „Best Buy Award“ na kojem se temelji dodjeljivanje „Best Buy Award“ certifikata i nagrada prvi je puta po posebnoj metodi imenovanoj „Deep Mind Awareness“ provedeno u Hrvatskoj u siječnju 2010. godine.
Zaštićenu metodu istraživanja „Best Buy Award – DEEPMA“ razvila je tvrtka Axios i vodeća svjetska revizorska i konzultantska organizacija PricewaterhouseCoopers.
Zbog aktualne recesije kupci danas više nego ikad traže veću vrijednost za svoj novac. Potrošači sada u većoj mjeri pri konačnoj odluci o kupnji važu cijenu i kvalitetu onoga što se nudi.
Taj omjer između dobre cijene i što veće kvalitete (eng. Best Buy) danas je potrošaču u recesijskom (ali i postrecesijskom razdoblju) bitniji nego ikada prije.
Dr. Igor Matutinović, direktor Centra za istraživanje tržišta GfK Croatia ističe: " - Best Buy Award - istraživanje prvo je ove vrste na našem tržištu i po svojoj metodologiji i po obimu istraživanja."
U "Best Buy Award" istraživanje uključeno je više od 150 kategorija proizvoda i usluga uključujući i prehranu, trgovinu, logistiku, odjeću i obuću, tehnologiju i telekomunikacije, kuću i dom, financijske usluge, auto-moto i dr.
Mirjana Pelaić, direktorica tvrtke Axios ističe „ - Best Buy Award - je certifikat koji se fokusira na ono što danas kupce najviše i najčešće zanima – "Što mi na tržištu nudi najbolju cijenu uz odličnu kvalitetu". S "Best Buy Award" istraživanjem i certifikatom, osnovni je cilj potrošačima na hrvatskom tržištu omogućiti lako prepoznavanje onih proizvoda i usluga koji nude najbolju cijenu i istovremeno - vrhunsku kvalitetu."
„Best Buy Award“ je prvo priznanje u Hrvatskoj koje znanstvenom metodom utvrđuje i rangira proizvode i usluge na temelju njihove kvalitete ali i cijene.
Za kupca, oznaka „Best Buy Award“ znak je da neki proizvod ili usluga nudi najviše na tržištu za njegov novac.
Tanya Rukavina, predsjednica uprave PricewaterhouseCoopers Hrvatska zaključuje: "Za proizvođače i davatelje usluga „Best Buy Award“ je veliko priznanje upravi i managementu kompanije koje će cijeniti i njihovi vlasnici, investitori, a u konačnici – kupci."
Jedino „Best Buy Award“ nagrađuje u Hrvatskoj proizvode i usluge na temelju njihove kvalitete i cijene – određeno prema znanstvenom istraživanju temeljenom na mišljenju i iskustvu samih potrošača – na nacionalno reprezentativnom uzorku.
U istraživanje "Best Buy Award" uključeno je više od 150 kategorija proizvoda i usluga uključujući i prehranu, trgovinu, logistiku, odjeću i obuću, tehnologiju i telekomunikacije, kuću i dom, financijske usluge, auto-moto i dr.
„BestBuy Award“ je certifikat iza kojeg stoji vodeća svjetska revizorska i konzultantstka kuća PricewaterhouseCoopers te vodeći europski centar za istraživanje tržišta – GfK sa ciljem prepoznavanja proizvoda koji u Hrvatskoj uistinu nude najbolji omjer cijene i kvalitete.
Operativno, "Best Buy Award" u Hrvatskoj zastupa i projekt nagrađivanja provodi tvrtka Axios d.o.o., konzultant vodećih hrvatskih i međunarodnih tvrtki, koja je ujedno i nositelj prava na „Best Buy Award“ certifikat, „Best Buy Award“ istraživanje, „Deep Mind Awareness“ pristup istraživanju i „Best Buy Award“ tržišni znak.
Prvi rezultati "Best Buy Award" istraživanja bit će dostupni javnosti od sredine ožujka 2010.