Nokia Messaging, push e-mail usluga za Nokijine mobitele, od sljedećeg tjedna, točnije od 2. ožujka, bit će dostupna korisnicima Vipneta. Usluga je danas predstavljena u Zagrebu, a putem Nokia Mail usluge, kako će se zvati, moguće je na mobitel primati i slati e-mail poruke s do deset različitih e-mail računa, u realnom vremenu.
Praktično je kod ove Nokijine usluge, za razliku od nekih drugih rješenja na tržištu, što se pri slanju maila može koristiti bilo koji od postavljenih accounta, a ne samo jedan, defaultni.
Cijena usluge je 39 kuna, a moguće ju je i besplatno isprobati u periodu od 30 dana, za sada samo na ovim Nokijinim Symbian mobitelima E52, E63, E71, E72, E75, N97, 5800. U drugim je zemljama usluga podržana na višestruko većem broju mobitela.
U cijenu od 39 kuna uključen je flat e-mail i pregledavanje svih privitaka na području Hrvatske (s uključenih 10 MB za Internet, ukoliko korisnik želi pogledati nešto na internetu ili pak slučajno klikne na neki link u mailu, a nije to namjeravao, kako bi se izbjegli dodatni troškovi).
Inače, Nokia mail usluga bit će uključena u Komplet tarife, bez dodatne naknade, a konfiguracija e-mail računa moguća je u svega tri koraka. Nakon što se upiše e-mail adresa i lozinka, sve ostalo odrađuje softver.
Inače, prema globalnom istraživanju, 75 posto svjetske populacije još uvijek nema svoj e-mail račun. Prema Nokijinom istraživanju, naše privatne stvari su nam najviše na listi prioriteta kada odgovaramo na e-mailove. Gotovo polovica ispitanika je rekla kako najbrže odgovara svojim partnerima (49%), zatim šefovima (29%), kolegama (23%) i kupcima (31%).
Globalno, s najviše pozornosti čitamo poruke vezane uz posao (47%) dok tri četvrtine ljudi provede dnevno do sat vremena tijekom posla kako bi odgovorili na e-mailove. Istraživanje je pokazalo kako će čak 46% ljudi radije pribjeći tradicionalnoj komunikaciji, poput razgovora telefonom, ukoliko žele brzo odgovoriti na neki e-mail.