Osim novog web portala i nove prodajne politike, HGspot je predstavio i novi logotip, koji je sada u lila boji. Nakon selekcije prodavača HGspot se okreće potrebama kupaca - tako će prodavač od sada prepoznati što kupac zaista treba te se probati uklopiti u njegov stil života.
Novo redizajnirani web portal kombinacija je Googlea i Applea, tako je na današnjem predstavljanju novog weba ustvrdio Hrvoje Prpić. Hm, jesu li u tome uspjeli? Dolaskom na web portal dočekat će vas samo tražilica, ali će se nakon nekoliko sekundi pojaviti vijesti iz ICT svijeta. Dnevno će se na portalu moći pročitati desetak vijesti, a moguće je i usporediti proizvode.
Putem tražilice moguće je pretražiti ne samo ponudu HGspota, nego i njihovih partnera, a u tom će se slučaju dostupnost određenog proizvoda morati pričekati, što će i biti naglašeno.
Najavljena je mobilna inačica web portala, koja će u prvo vrijeme ponajviše biti prilagođena za iPhone.
Inače, glavnu ulogu u strategiji repozicioniranja HGspota imao je prof.dr.sc. Zvonimir Pavlek.
Traže se izazivači, tržište je živnulo