Što je to web biznis (eng. web business) ili e-poslovanje ili web poslovanje? Prema načelima nove ekonomije, web biznis uključuje višestruke prodajne kanale, stjecanje novih klijenata, brendiranje, međusobno povjerenje (lojalnost kupca i prodavača), te zadržavanje kupaca. (Sponzorirana vijest)
S obzirom na relativno mala početna ulaganja, ali da se razumijemo - znatnija daljnja svakodnevna ulaganja, pokretanje Vašeg prvog web biznisa može početi i odmah nakon Web::Strategije 8 – Istinom do kupca, koja će se za par dana (17.6., četvrtak) održati u kongresnoj dvorani Hypo EXPO centra u Zagrebu.
Ne propustite zakone nove ekonomije
Zašto je bitno sudjelovati na ovoj konferenciji? Zato jer je programski odbor ove edukativne konferencije o web-trgovini, ali i o web-poslovanju općenito, neprestano gledao mnoštvo poduzetnika koji su se okušali u web biznisu, uložili silnu energiju i novac te, nažalost odustali.
Razlog je što su krivo pristupali web biznisu, a kao jedan od glavnih krivaca je poslovni model zasnovan po načelima "old-school ekonomije". Web::Strategija 8, najveća web konferencija po ocjeni nacionalnog TV medija (HRT, e-Hrvatska), dovodi svim posjetiteljima konferencije edukativna predavanja akademskog stručnjaka za web biznis, iskusne poslovne ljude koji godinama zarađuju novac web biznisom, poduzetnike koji koriste investitore za rast svog web biznisa, profesionalce koji znaju kako pametno marketirati web biznis, te voditelje uspješnih domaćih web-trgovina.
Web::Strategija - ovaj sve više poznati projekt organizatora, tvrtke Marketing Odjel, odjeknuo je i ovoga puta u mnogim medijima zbog jedinstvenog modela po kojem programski odbor koncipira edukativna predavanja, ali i zbog iskusnih predavača često nagrađivanih od strane publike na dosadašnjim konferencijama. Zbog toga će i kotizacije (ulaznice) uskoro biti - ponovno rasprodane! Preostale su danas još tri ulaznice, po kasnoj cijeni, a prijaviti se možete ovdje do prodaje posljednjeg slobodnog mjesta na Web::Strategiji.
Na konferenciji Vas očekuje energičan Business Speed Dating, panel rasprava by Branko Vujić, neizvjesna dodjela Zlatnih nagrada Web::Strategije najboljim poslovnim modelima u 2010. godini, simulacije trkaćih automobila i Cash Box Bogadura grupe i bogate nagrade, mnoštvo ljudi iz web-biznisa, cjelodnevna osvježenja za sve (Ožujsko, Podravka, Pago, Cockta), šarmantne hostese i osiguran ručak.
Pratite informacije oko konferencije i na društvenim medijima (WS@Facebook, WS@Twitter, ...) te se slobodno uključite u komentiranje! Naša heroina društvenog marketinga - Ana Balentović će kao community manager društvene marketinške kampanje Web::Strategije 8 odgovarati na Vaše upite.
Organizatori zahvaljuju zlatnom sponzoru Web::Strategije - KupiMe.hr - najbrže rastućem komercijalnom fan page-u u Hrvatskoj; srebrnim sponzorima - Raiffeisen banka s projektom „eToMiTreba“, zatim tvrtka za izradu web stranica Virtus Dizajn, tvrtke Profil.hr powered by Trikoder, studio za razvoj web stranica - LogIT internet usluge, odlična obrazovna Visoka škola za informacijske tehnologije - VsiTe te brončanim - Avalon Premium Hosting, Zagrebačka škola ekonomije i managementa - ZŠEM, te PLIVA.
Također, konferencija je sponzorirana od strane sljedećih zlatnih medija - Jutarnji.hr, tportal.hr, Monitor.hr, Net.hr, Poslovni.hr; časopis VIDI, BIZ direkt, ETARGET kontekstualna mreža i Poslovni dnevnik te od sljedećih organizacijskih partnera: Hypo EXPO XXI, Considero, Bogadura grupa, Timgraf media, Ožujsko pivo, Pago, Podravka, Cocta, Dizzy, Nova Noa, Toplice Sveti Martin - Spa&Golf resort, Komponenta, Racunalo.com i MMV Auris Music.