Od sutra, 1. listopada 2010. s radom kreće novi mobilni brand bonbon, a saznali smo i cijene razgovora te po čemu će se bonbon razlikovati od drugih na tržištu.
Kad za 20 kuna kupite SIM-icu (tako joj u bonbonu tepaju), nećete znati koji je vaš telefonski broj, osim da broj počinje predbrojem 097. Potrebno je prvo napraviti jedan telefonski poziv te će tek onda saznati vaš telefonski broj.
Bonbon će prema prvim korisnicima biti vrlo darežljiv - svima koji do kraja 2010. godine aktiviraju svoj broj bonbon daruje 1000 besplatnih minuta razgovora, prema svim bonbon korisnicima. A ta pogodnost traje sve do 2020. godine, a koristit će ju korisnici koji u svakom mjesecu svoj račun nadoplate s minimalno 40 kuna. Drugim riječima, bonbon je prepaid usluga kod koje se račun obnavlja bonovima, i to već od 10 kuna.
Korisnici dobivaju besplatan pristup Facebook zero stranica odnosno stranici na kojoj se ne prikazuju fotografije nego samo tekst.
Bonbon nudi jednu cijenu razgovora prema svim mrežama i nema naknadu za uspostavu poziva - cijena je 0,70 kn/min. SMS košta 0,20 kn, MMS 0,70 kn, a MB internetskog prometa 0,70 kn. Obračunska jedinica za razgovore je 60 sekundi.
Vrlo je povoljno telefoniranje prema BiH - 1,50 kn/min, prema zemljama regije 2,70 kn/min, a prema ostalim zonama 5 kn/min.
Zanimljiva je opcija kojom se korisnicima za 7 kuna dnevno nudi sve što im taj dan treba od telekomunikacijskih usluga. Vrlo originalna dnevna opcija za 7 kuna uključuje 300 minuta razgovora i 300 SMS poruka unutar bonbon mreže, 300 MB internetskog prometa, 10 minuta razgovora prema drugim mrežama te 10 SMS poruka prema drugim mrežama. Korisnik opciju aktivira slanjem sadržaja hocu na broj 097, a deaktivira sa slanjem necu na isti broj.
Kako izjavljuju iz bonbona, koji je u HT-ovom vlasništvu, nove mreže koja će se koristiti T-Mobileovom mobilnom mrežom, bonbon je namijenjen onima koji visoko vrednuju kvalitetu, ali žele povoljne cijene.
Još malo o cijenama: bonbon paket košta 20 kuna, a dostupni su bonovi od 10 kn, 20 kn, 40 kn, 80 kn (i koji su isto toliko dana aktivni) te bon od 160 kn koji nudi 360 dana aktivnosti, bez potrebe za kupovinom novog bona.
Jedna od glavnih odlika bonbona je drugačiji i inovativan pristup korisniku koji uključuje i originalne sitnice za svakodnevnu mobilnu komunikaciju. Komunikacija s korisnicima će se većinom odvijati putem online kanala što znači da je tijekom 24 sata dnevno u svakom trenutku moguće dobiti korisničku podršku na webu (www.bonbon.com.hr) te putem bonbon facebook i twitter profila kao i saznati sve potrebne informacije te chatati. A ustreba li vam služba za korisnike dobit ćete ih na broj 097 BONBON (0970 266 266).
U ponudi bonbona će se uskoro naći i mobilni telefoni, ali broj uređaja neće biti velik - neće ići na širinu ponude.
Prodaja bonbona odvija se uglavnom putem webshopa uz besplatnu dostavu te na preko 2.000 prodajnih mjesta gdje potencijalni korisnici često odlaze – kafići, knjižare, sportski centri, dućani s odjećom i obućom itd.
Za sada nije moguće prenijeti broj iz drugih mobilnih mreža u bonbon, kao niti prenijeti broj iz bonbona u druge mreže. Morat ćete kupiti potpuno novi broj.
Na kraju spomenimo i kako su u užem izboru za naziv usluge bili bonbon i vibra, ali je bonbon ipak pobijedio.