Slavko Gazić donedavni direktor prodaje i marketinga Tele2 nakon više od 5 godina napustio je Tele2 i pokrenuo vlastitu tvrtku. Tvrtka pod nazivom Dissero bavit će se konzaltingom u prodaji i marketingu i posebnim komercijalnim projektima.
Slavko Gazić je svoje 18-godišnje iskustvo stjecao u velikim kompanijama poput HT-a, VIPneta, Klare, Orbico Grupe i Tele2, gdje je radio na najvišim managerskim pozicijama u prodaji i marketingu.
Bio je u marketinškom timu koji je pokrenuo VIPnet, a u Tele2 je imao jednu od najodgovornijih pozicija – direktor prodaje i marketinga – na kojoj je radio od samog dolaska Tele2 na hrvatsko tržište.
Diplomirao je telekomunikacije i novinarstvo, a kontinuirano se ostručavao u zemlji i inozemstvu u području prodaje, marketinga, PR-a i managementa, a završio je i BBC-evu školu te se bavio novinarstvom.
Više informacija o tvrtki Dissero d.o.o.možete pronaći na www.dissero.hr