Vidi je prvi hrvatski časopis koji se otisnuo na globalno tržište. Englesko izdanje, naziva „Vidi Magazine“, odlično je prihvaćeno u SAD-u gdje ne silazi s What's Hot liste već punih pet tjedana.
Englesko izdanje prilagođeno je globalnom tržištu te je sadržajno i tehnički usavršeno i dorađeno za iPad platformu. Upravo se zbog toga s najvećim zanimanjem i zebnjom očekivalo njegovo prihvaćanje u SAD-u.
Vidi Magazine rangirao se na čak 45. mjesto između 3.350 News publikacija na američkom iTunes Storeu gdje je preporučen u "New & Noteworthy" i "What's Hot“ rubrikama. S time se Vidi Magazine svrstao u TOP 50 news aplikacija u SAD-u.
Vidi se probio i na tržištima Velike Britanije i Njemačke, gdje je preporučen u rubrici "Neu und Beachtenswert" na njemačkom iTunes Storeu.
Osnivač VIDI-a Tomislav Kotnik izjavio je: „Napravili smo ovo ne samo kako bi bili prvi hrvatski časopis koji je otišao na svjetsko tržište nego i da damo poticaj ostalim hrvatskim izdavačima da se okrenu cijelom svijetu; naime, naši novinari su odlični, možda i iznad svjetskog ranga. Jer poslovni i politički milje u kojem su stasali postavljao je pred njih i veće zahtjeve nego je to u razvijenom svijetu. Šteta je ne iskoristiti takav potencijal.“
Tomislav Novak, glavni urednik časopisa VIDI rekao je: „Istina je da je za ovu platformu potreban nešto zahtjevniji pristup obradi sadržaja pa je potreban i veći angažman, no mislim da se redakciji isplatilo podnijeti takav napor. Sadržaj našeg časopisa obogatili smo s mnogo multimedije i dodatnih mogućnosti, a vezan je uz najnovije uređaje i najviše dosege visoke tehnologije koju našim pristupom želimo približiti široj publici.“
Iako je američko tržište već prepuno medija, inovativni i hrabri poduhvati još uvijek mogu uspješno pronaći svoj put do korisnika. Svaka čast Vidi.