Prema odluci HAKOMa svim korisnicima koji su imali telefonsku sekretaricu, a nisu zatražili njezino daljnje korištenje ona je trebala biti ukinuta. Nakom mjesec dana čekanja VIPnet je konačno postupio po toj odluci, i tako nama korisnicima uštedio milijune kuna.
Kako smo u prošlom članku o toj temi pisali VIPnet i T-Mobile nisu se u potpunosti držali te HAKOMove odredbe. Nekoliko dana nakon naših upita operaterima dobili smo odgovor od VIPneta da se slučaj istražuje. Par dana nakon toga naši čitatelji su nam javili da su zaprimili SMS poruku: "Sukladno odluci HAKOM-a deaktivirana Vam je Vip sekretarica. Za ponovno ukljucenje kontaktirajte prodajnog predstavnika ili Vip sluzbu za korisnike. Vas Vip". Istu poruku su primili i neki članovi naše redakcije.
Onda smo mi provjerili brojeve na kojima je trebala biti isključena telefonska sekretarica, a nije bila isključena i ustanovili da je vjerojatno konačno VIPnet stvarno prošli tjedan deaktivirao telefonsku sekretaricu svim korisnicima koji nisu zatražili njezino daljnje korištenje.
Kako od operatera nismo uspjeli dobiti točne podatke o bivšim/sadašnjim korisnicima telefonske sekretarice, ne možemo točno znati koliko je ovaj potez smanjio telefonske račune. Ali ako uzmemo u obzir da je svaki član naše redakcije prošli mjesec imao i po nekoliko poziva koji su završili sa javljanjem telefonske sekretarice, možemo zaključiti da se radi i o milijunskim iznosima koji će biti naplaćeni, a ne bi smjeli. Ne vjerujete, pomnožite nekoliko milijuna korisnika sa samo jednom kunom mjesečno :-)
Na sreću VIPnet se odazvao našem upitu i provjerio cijeli sustav, te isključio nepotrebne sekretarice. Koliko vidimo T-Mobile to još uvijek nije napravio, te se sekretarica javlja i kad ne bi smjela. Nadamo se da će se i to uskoro promijeniti, pa da korisnicima više neće biti naplaćivan dodatni nepotrebni trošak ;-)