Analitičari su zaključili da u trećem kvartalu 2011. godine tablet uređaji bilježe vrtoglavi rast. Glavni akteri su Apple, Samsung i Google.
Nakon gotovo dvije godine kada smo špekulirali o iPadu te nakon njegovog lansiranja – tek danas možemo vidjeti konkretne rezultate tablet tehnologije.
Više od 17 milijuna tableta je lansirano direktno na police trgovina u trećem kvartalu 2011. godine, a da imaju instaliran iOS ili Android (94% tržišta). iOS od toga uzima 66.6% kolača (zanimljiva brojka moramo priznati) sa 11 milijuna lansiranih jedinica dok Android drži 26.9% i 4.5 milijuna jedinica.
Tableti poput ZTE V9 Androida su stvarali današnju scenu za ove uređaje
Microsoft je treći i ima tkz. „market share“ od 2.4% i za gore naveden brojke „mizernih“ 0.4 milijuna jedinica koje su se našle u trgovinama diljem svijeta. Zaboravili smo BlackBerry PlayBook. On je uspio uzeti 1.2% i ubaciti među korisnike 0.2 milijuna uređaja.
Ove brojke su impresivne ponajviše za Android uređaje koje su u 2010. godini imali svega 2.3% udjela na tržištu te se sad ta brojka povećala gotovo 13 puta. iOS je malo pao sa 95.5% iz 2010. na već navedenih 66.6%. Googleova platforma jednostavno radi pomutnju na tržištu.
No oko čega se danas vrti priča? Ako vas itko pita navedite im tri uređaja: Samsung Galaxy Tab 10.1, iPad 2 i SpringBoard 4G. Tako ste se sigurno osigurali da ćete biti prepoznati kao netko tko zna „osnovne tablet trendova“. Ako ništa drugo barem navedite da ste pročitali na Mobilu kako tablet uređaji pomalo preuzimaju IT svijet.