Ovogodišnji izvještaj domaćeg operatera Vipnet za treći kvartal odaje stabilan tržišni udio u vrijednosti mobilnog tržišta.
Posebnost ovog izvješća je uključenost B.net-a. Baš kao što je to napravio T-HT, HTC i Nokia – Vipnet objavljuje svoje prodajne rezultate za treći kvartal 2011. godine. Vip korisnika u trećem kvartalu 2011. godine iznosi 2,17 milijuna.
Ovo je osjetni porast od 1,6 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine, ali i porast od 5,2 posto u odnosu na drugi kvartal ove godine. Kako sve više konkurentski nastrojeno tržište telekomunikacija steže obruč – Vipnet jača.
Broj pretplatnika je porastao za 9,3 posto, a broj prepaid korisnika bilježi pad od 2 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine. Jedna od snažnijih kategorija je ona od korisnika bežičnog broadbanda gdje oko 195.300 korisnika predstavlja rast od čak 19,1 posto.
B.net kao treći telekom operater po broju korisnika na hrvatskom tržištu iznosi također dosta pozitivne brojke. B.net korisnika fiksne telefonije iznosi 61.700, interneta 63.100, dok je korisnika televizijskog sadržaja 123.600.
Kao takav B.net ima doseg do više od 265 tisuća hrvatskih kućanstava putem vlastite mreže u svim većim gradovima Republike Hrvatske, a uzmemo li sve gradove i županije u obzir -mjesečni prihod po liniji iznosi 15,8 eura.
Sve skupa ukupni prihod iznosi 123,7 milijuna eura te je manji za 8,5 u odnosu na treći kvartal prošle godine. Operativna dobit (EBITDA) je u trećem kvartalu ove godine iznosila 52,2 milijuna eura što je 10 posto manje u odnosu na treći kvartal prošle godine.
Što se ulaganja u mrežnu infrastrukturu tiče kao i novih inovativnih proizvoda – ono je utjecalo na povećanje kapitalnih ulaganja od čak 77,6 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine te iznosi 8,4 milijuna eura.