Retrospektiva prošle 2011. godine u slučaju tvrtke Sony Ericsson obilježava pad prodaje. Pogledajmo još neke pokazatelje u njihovom izvješću za četvrti kvartal 2011.
Prodaja uređaja koji će postati dio Sonyja pokazuje zaista zanimljive podatke. Glavni pokazatelj prodajnih rezultata je u Mobilovoj galeriji, a mi ćemo se osvrnuti na neke pojedine i istaknute detalje.
Gubitak u četvrtom kvartalu 2011. godine je prema Sony Ericssonu nastao zbog velike i jake konkurencije, podizanju cijena te promjeni uvjeta prodaje. U odnosu na prethodnu godinu (dakle 2010. godinu) za 65 posto se povećala kvartalna prodaja Android Xperia uređaja.
Xperia smartphone uređaji su tako opet postali glavni kamen temeljac za normalan rad tvrtke Sony Ericsson pa ih je do danas prodano oko 28 milijuna. Kao što vidimo – broj prodanih jedinica u četvrtom kvartalu 2010. godine je bio 11,2 milijuna, a 2011. godine se brojka spustila na 9,0 milijuna.
Sony Ericsson je u zadnjem tromjesečju prodao 9 milijuna, dok su u prethodnom prodali 9,5 milijuna. Prošle godine su u
četvrtom tromjesečju prodali 11,2 milijuna.
Kroz cijelu godinu to je značilo solidan rezultat u 2010. godini (43,1 milijun uređaja), a 2011. godine naravno – smanjenje na 34,4 milijuna. Osrednja prodajna cijena u eurima je za 2011. godinu bila 152 eura dok je 2010. godine bilo 146 eura.
Bruto marža je isto tako vrijedan i zanimljiv podatak – u četvrtom kvartalu 2010. godine ona je iznosila 30 posto, a u četvrtom kvartalu 2011. godine – 24 posto. Za cijelu 2010 godinu – 29 posto, a za cijelu 2011. godinu – 28 posto.
Još moramo naglasiti kako je Sony Ericsson u prosincu 2011. godine pokrenuo program rekonstrukcije koji je uključivao globalnu redukciju troškova i poticaj za kompetitivnost. Promjene su skupe – 93 milijuna eura, ali se smatra da će plan biti gotovo do kraja 2012. godine kada se bolje piše Sony.