Hrvatska digitalna agencija Inventa je u Stockholmu predstavila projekt "Superstore" – budućnost shoppinga. Provjerite o čemu se radi.
Iako je Superstore stajao kao privremena, montažna trgovina u javnom prostoru stockholmskog Glavnog kolodvora u njemu se uspjelo čak predstaviti 16 brendova. Naime – radi se o pod-trgovina, uključujući ICA-u, vodeći švedski lanac za prodaju namirnica, i Nelly, vodeću trgovinu odjećom.
Putnici koji bi čekali vlakove su bili u mogućnosti svojim smartphoneovima skenirati QR kodove uz sliku bilo kojeg prikazanog artikla, da bi onda bivali preusmjereni na samu online stranicu za mobilnu kupovinu.
Odabravši boju, veličinu i slične detalje, kupovinu su mogli zgotoviti u trenu. Sve što je još trebalo učiniti je otići kući i pričekati dostavu. Zanimljiv koncept zar ne?
Jetshop Superstore - webshop budućnosti?
Inače usput budi rečeno - Inventa je digitalna komunikacijska agencija s uredima u Zagrebu i Vukovaru, s klijentima kao što su HBO, Tele2, Agrokor, Panasonic i slični. Misija Invente je dovesti brandove online i pomoći razvoju tržišta. Agencija stoga nudi potpunu digitalnu uslugu, s jasnim ciljevima, kako bi se pojačala konkurentost, podigla prodaja i ostvario visoki povrat investicije.
U suradnji sa Jetshopom koji je vodeći webshop servis u Skandinaviji (s preko 3000 online dućana u ovom trenutku) – Inventa je odabrana kao njihov partner za dizajn i implementaciju webshopova.
Ova inicijativa se svidjela i Stefanu Crozzoliju – direktoru prodaje i marketinga u Jetshopu koji je opisao ovaj projekt kao "obilježavanje pokretanja novog načina mobilne kupovine, što znači da se nudi prava stvar na pravom mjestu, a demonstrirala se i snaga m-commercea".
U svakom slučaju radi se o odličnom projektu vrijednom spomena, koji bi po svemu sudeći mogao polučiti odlične rezultate u budućnosti.