Kampanja "Preporučeno i od vas" je uprizorena od strane HTC-a kroz prvo svijetsko snimanje mobitelom iz zraka. Pogledajte kako je prošlo.
HTC je lansirao novu integriranu marketinšku strategiju “Preporučeno i od Vas” koja snagu vidi u rukama korisnika. U središtu ove strategije je odluka kako će HTC od sada u reklamama koristiti samo prave ljude koji koriste HTC telefone te demonstriraju uređaj u stvarnim situacijama – vodeći se idejom kako pozitivni osobni doživljaji osnažuju osobne preporuke.
I sad, kako potaknuti i pokrenuti novu strategiju? HTC je stavio dvoje korisnika i njihove osobne doživljaje u centar nove TV reklamne kampanje. HTC je izazvao dvojicu amaterskih fotografa da u slobodnom padu mobitelom „odrade“ prvi svjetski „Free fall fashion shoot“.
Ovakve kampanje od strane HTC-a su već davno iza nas ...
Kampanja je osmišljena kako bi oživjela funkciju istovremenog fotografiranja i snimanja koju imaju novi HTC One uređaji. Preciznije - HTC One X i HTC One S. Uz pomoć kampanje - više od 1000 uređaja bit će isporučeno HTC fanovima, potrošačima i utjecajnim osobama za testiranje u stvarnom svijetu, prije maloprodajnog lansiranja.
To će biti aktivno kroz digitalne kampanje i PR uz sudionike koji mogu dijeliti svoja iskustva kroz socijalne medije, PR ili običnu priču, nastavljajući se na postojeću aktivnost HTC-a na društvenim mrežama te pozivanje HTC fanova na „meet ups“ kako bi na vrijeme dobili nove proizvode.
Ova globalna kampanja za lansiranje nove HTC One serije smartphone uređaja je tako započela, a globalna kampanja ići će na više od 40 tržišta, a u njoj će se pojaviti Nick Jojola i Tony Mac, HTC obožavatelji koji se bave fotografijom.
Ova kampanja bit će lansirana u Hrvatskoj 15. travnja, a osmišljena je i kreirana od strane globalne reklamne agencije Mother u partnerstvu s HTC-om. Kampanja je snimana u Arizoni, a redateljica Sara Dunlop iz Rattling Sticks Productions-a spojila je grupu ljudi uključujući padobranca-snimatelja Normana Kenta te još nekoliko modnih stilista.
Svakako zanimljivo i poučno, nešto što bi očekivali od tvrtke kao što je HTC, a izgleda da se radi o još jednom od globalnih ciljeva za rast tvrtke u 2012. godini.