Tako je – u prvom tromjesečju 2012. godine Appleov Novi iPad je pojačao tržište tableta za navedeni postotak. Gdje su tablice?
Dakle Apple New iPad je pod svojom čvrstom rukom ojačao tablet tržište u prvom tromjesečju 2012. godine za 124 posto te je cjelokupna prodaja navedenog uređaja porasla za 162 posto u prvom tromjesečju.
|
Proizvođač |
Jedinice |
Udio |
1. |
Apple |
13,6 |
62,8% |
2. |
Samsung |
1,6 |
7,5% |
3. |
Amazon |
0,9 |
4% |
4. |
RIM |
0,5 |
2,3% |
5. |
ASUS |
0,5 |
2,3 |
Android uređaji su tako izgubili utjecaj, a RIM i ASUS su pali na 2,3 posto udjela. Kindle Fire je izgubio drugo mjesto zbog Samsunga, a Apple "pere" konkurenciju s 13,6 milijuna jedinica koje su prodane. Zanimljivo.
Svaki tablet (četiri od pet) je Appleov proizvod dakle iPad. Što za reći kada je većina takvih uređaja postala preskupa za opće stanovništvo. Izgleda da nas čeka uzbudljivo drugo tromjesečje jer – vrijeme je za rat tableta.