Pokretanje inovacija, dizajna i brenda HTC-a će istovremeno privlačiti najbolje globalne talente - tako javljaju povodom 15. godišnjice tvrtke iz Tajvana.
Sjećate li se - HTC je 2011. godine prvi puta ušao na Interbrandovu godišnju listu Top 100 najboljih globalnih brandova. Sada nastavljaju sa nekim od svojih tradicionalnih pokretanja ljudstva u svojim redovima.
Prošli tjedan je proslavljena 15. godišnjica HTC-a velikim otvorenjem novog globalnog sjedišta u Taipeiju, na Tajvanu. Novo sjedište prikazuje predanost HTC-a stvaranju inovativnih mobilnih iskustava koja čine živote klijenata jednostavnijim i produktivnijim.
Zanimljiv video na temu HTC-a
Samo neki od domaćina su bili predsjednica HTC-a Cher Wang i izvršni direktor Peter Chou – jedan od načina kako dobro primiti svoje goste jest ukazati im na svoje zamisli za budućnost.
Jedan od takvih je i "Novi centar izvrsnosti" – službeno otvaranje nove zgrade sjedišta predstavlja HTC-ove vrijednosti, viziju i inovativan duh. Obraćajući pozornost na održivost okoliša i važnost dizajna u HTC-u, proces dizajniranja zgrade rezultirao je prostorom koji prenosi poruku čovječnosti, kvalitete izrade, jednostavnosti i veselja.
Čiste linije i prostrani atrij maksimiziraju prirodnu svjetlost i povećavaju protok zraka, što pomaže u smanjenju ugljikovog otiska zgrade.
Novo sjedište bit će dom za više od 2.000 zaposlenika, uključujući 1.000 članova osoblja odjela istraživanja i razvoja te dizajna. Moderan dizajn, kombiniran s prozračnim zajedničkim prostorima i visokim stropovima, pružit će inovativan radni okoliš primjeren za suradnju te za stvaranje najboljih iskustva za klijente s pametnim telefonima diljem svijeta.
Nadalje se spominje i zdravija radna okolina gdje će navedena zgrada bit opremljena za tjelovježbu skupa s instruktorima za fitness, jogu i boksanje. . Zaposlenici također mogu igrati košarku, tenis i badminton na terenima na 17. katu.
Novo sjedište posjeduje je LEED (Leadership in Energy and Environmental Design) Gold certifikat zahvaljujući ugradnji brojnih elemenata zelenog dizajna kao što su zeleno osvjetljenje, regenerativna dizala, RFID upravljanje parkiralištem i punjenje električnih vozila te energetski učinkovita klimatizacija.
Ne zaboravimo i umjetničku galeriju te prostor za nastupe, svakako cilj jest poticati usavršavanje u vodstvu i komunikaciji, ali tako i u obrazovanju. Kako god okrenemo – dobre vijesti za sve.