U sklopu bolje promidžbe Sony Xperia uređaja Sony je napravio brand kampanju koja predstavlja njihovu tekuću ponudu za korisnike.
I tako je u Hrvatskoj počela oglasna kmapanja za prve smartphone uređaje iz tvrtke Sony. Brand kampanja označava Sonyjev povratak na tržište smartphonea i naglašava Sonyjeva povezana zabavna iskustva koje donose Xperia smartphonei. Kampanja „Made of Imagination“ započela je TV reklamom koju je režirao Wes Anderson, ugledni režiser koji u karijeri ima i nominaciju za Oscara.
Reklama ...
Dakle radi se o marketinškom pothvatu na kojem sudjeluje više autora, a jedan od njih je i prepoznatljivi Steve Walker koji je izjavio kako su: "Xperia smartphonei jedan od temelja Sonyjevih zabavnih iskustava. Htjeli smo kreirati kampanju koja odražava Sony, jedinstvena je, pamtljiva i potiče znatiželju i maštu korisnika."
Upravo tako Made of Imagination demonstrira Xperia uređaje koji prema tome nisu samo sklop mikroprocesora i memorijskih čipova – dizajnirani su za nešto više.
Uz to "Print" kampanja odražava Sonyjeva povezana zabavna iskustva koja omogućavaju korisnicima da se igraju, gledaju, slušaju i kreiraju sadržaje. Svaki koncept oživljen je jedinstvenim fotografijama i stvarnim, ručno izrađenim modelima koji demonstriraju što se nalazi unutar smartphonea.
Jedan od primjera je i koncept "Slušaj" - kreativa je slika gitare oblikovane poput Xperia smartphonea. U svakom slučaju dobre stvari iz Sonya koje će privući pozornost svakog korisnika.