Nakon što je Tele2 uredio svoja "Načela pravednosti" – Vipnet objavljuje izmjene i dopune svojih "Općih uvjeta poslovanja". Zanimljivo, pročitajte što se promijenilo.
Nemamo namjeru uspoređivati ova dva teleoperatera već samo pregledati izmjene koje su se dogodile netom nakon naše objave vijesti "Vipnet cjenik usluga – da ili ne" koja se pak odlično nadovezala na temu koju možete pronaći na Mobil.hr forumu (Vipnet - cjenik uz ugovor).
Ovaj put su izmjene dosta radikalne i koliko vidimo – stvarno u korist krajnjeg korisnika. Prvenstveno tu mislimo na nove mogućnosti korisnika da odabere način na koji će preuzeti Opće uvjete poslovanja, Uvjete korištenja i cjenik te prihvati ponude na drugi način, a ne samo pismenim putem.
Korisnik u tom slučaju (opravdanog prigovora) može zatražiti podroban ispis računa, za razdoblje 1 godine unazad, te isti odmah podnese elektroničkom poštom. Sad su puno jasnije i odredbe koje se nalaze u uvjetima korištenja pojedinih tarifa te o odredbe o potrebi mjerenja brzine Interneta u nepokretnoj mreži (u slučaju opravdanog prigovora).
Moramo naglasiti da se prava korisnika sada jasnije definiraju, npr. uporaba Vipme bonova (što podrazumijeva rok uporabe i njihovu valjanost) te prava korisnika u slučaju prigovora kada usluge nisu bile dostupne dulje od 24 sata. Svakako nešto što može razveseliti sve.
Naravno, tu je i nešto više produžena mogućnost operatera da raskine ugovor u slučaju da nadležno tijelo utvrdi zlouporabe i uznemiravanje drugih korisnika, jednako kao i zlouporabe poziva na broj 112. Očekivano.
Obvezno trajanje Ugovora sada ne može biti dulje od dvije godine. Vipnet omogućava Krajnjim korisnicima zasnivanje pretplatničkog odnosa i za kraća razdoblja, sukladno uvjetima korištenja pojedinih usluga. Isto tako na zahtjev Krajnjeg korisnika Vipnet će bez naknade pružiti podroban ispis računa za razdoblje unatrag godinu dana.
Sve skupa promijenjeno je 28. članaka (dodane stavke, promijenjene stavke ili samo bolje definirane), a neke od najvažnijih su: članak 1, članak 3 i članak 8 koji se odnose na korištenje usluga te potpisivanje (zasnivanje) pretplatničkog ugovora.
"Savršena" - savršenija?
Tako sada u "Općim uvjetima poslovanja VIPnet d.o.o." stoji kako: "Stvarne brzine prijenosa podataka u pokretnoj elektroničkoj komunikacijskoj mreži su u pravilu niže od teoretski ostvarivih brzina iz razloga što je brzina prijenosa podataka na razini pojedinog korisnika ovisna o mnogim čimbenicima koji uglavnom nisu pod nadzorom Vipneta. Ti čimbenici su, među ostalim; opterećenje mreže, lokacija na kojoj se korisnik nalazi, kakvoća radijskog signala, vremenski uvjeti, uređaj (terminalna oprema, modem) i ostali parametri vezani za put kojim se prenosi radijski signal."
Članak 3 nadodaje kako zahtjev pretplatničkog odnosa sada sadrži sljedeće podatke o Krajnjem korisniku: "Ukoliko je isti različit od platežno odgovorne osobe, adresu za slanje računa i obavijesti, popis priloženih dokumenata od strane Krajnjeg korisnika, podatke o načinu plaćanja računa, o Terminalnoj opremi odnosno SIM kartici, Vip online računu, podatke o tarifnom modelu i Uslugama, podatke o posebnim ponudama, podatak o ugovorenom obveznom trajanju pretplatničkog odnosa, kao i podatak o prodajnom mjestu i prodavatelju, kao i posebnu jasnu potvrdu da su Krajnjem korisniku uručeni opći uvjeti poslovanja, cjenik te uvjeti korištenja odabrane usluge ili ukoliko korisnik želi, posebnu potvrdu da će iste dokumente poimence navedene potražiti na internet stranici Vipneta."
Sve u svemu promjene su dosta detaljne stoga svakako preporučujemo da ostatak pomno pročitate na Vip.hr službenim stranicama.