Odlučeno je. HAKOM je našao način kako da ubrza ponekad veoma mučan postupak. Naime, sada će za kašnjenje operateri morati plaćati korisniku.
Naime, ukoliko se postupak promjene operatora ne provede zajedno s prijenosom (zadržavanjem) telefonskog broja u vrijeme koje je dogovoreno između korisnika i novog operatora, operator koji je odgovoran za kašnjenje postupka će korisniku morati isplaćivati naknadu u iznosu od 10 kuna za svaki započeti sat nepravovremenog prijenosa broja po zahtijevanom broju.
Dakle, HAKOM je tako potaknuo operatere da ne kasne sa poduzimanjem svih potrebnih radnji i procedura koje su neophodne da bi korisnik promijenio operatora i uz to zadržao postojeći telefonski broj. Ova obveza uvedena je radi usklađenja s propisima EU, a počet će se primjenjivati 30 dana nakon što novi Pravilnik stupi na snagu.
To teoretski znači da će uz besplatne poruke koja ih u pokretnoj mreži obavještava da je broj kojeg pozivaju prenesen u neku drugu mrežu korisnici sada moći besplatno zatražiti od svog operatora i u nepokretnoj mreži. Na taj će način moći kvalitetnije kontrolirati svoje troškove i telefonske razgovore prilagoditi odabranim tarifama, željama i mogućnostima.
U svakom slučaju jako dobra vijest za korisnike koji će napokon odahnuti prije nego što se zapuste u ovakve promjene. Usput – detaljnije o novom Pravilniku.