Tema na Mobil.hr forumu se pretvorila u pravu veliku raspravu. Naime, izgleda da je Tele2 počeo s gašenjem određenih SIM kartica i/ili brojeva, pročitajte dalje.
Mobil.hr forum je često žarište tema o mobilnoj tehnologiji, operaterima te samim mobilnim uređajima koje prerastu u nešto više od obične teme na forumu. Ovaj puta je u centru pozornosti Tele2 - nakon svih nezgodacija s "Revolucija" tarifom o kojima smo već pisali, a na forumu je o tome bila također prisutna žestoka rasprava.
Naime, korisnik "smoto" piše sljedeće te moli korisnike foruma da mu pomognu savjetima i iskustvima: "Ja sam korisnik tele2 meže i imao sam ukljućenu božićnu smart tarifu 1000 min i 1000 mb. i prije tjedan dana mi se dogodilo da mi je tele2 u potpunosti ugasija broj .Danas sam zvao službu za korisnike i rekli su mi da mi je ugašen broj zbog zlouporabe a normalno sam zvao i nisam iskoristio sve minute ni mb. totalno sam razočaran u tele2 da mi mogu broj izbristi bez razloga a vrijedio je do sredine 2 mjeseca. NIKAD VIŠE NEĆU KORISTITI TELE2 JER NISU FIRMA OD POVJERENJA."
Prvo smo pomislili da bi problem mogao biti izoliran, greška ili jednostavno postoji druga strana priče koju korisnik nije naveo. Ipak, korisnik "ispravljach" komentira: "I mene su iskljucili. I mnoge druge tele2 prepaid korisnike. Zbog toga sto tele2 ima svoje interno ograničenje o broju minuta razgovora koje se mogu potrositi na pozivanje Tomato brojeva, ali nigdje ne navode koliki je to broj. Žalio se. Čekam njihov odgovor već mjesec dana! Hakom mi odgovorio: prema čl. 50,st. 12. i 13 Zakona o elektroničkim komunikacijama (NN 73/08, 90/11, 133/12), operator je obvezan na pisani prigovor korisnika odgovoriti u roku od 15 dana. Na pisani odgovor operatora korisnik ima pravo podnijeti pritužbu povjerenstvu za pritužbe potrošača pri operatoru u roku od 30 dana od dana dostavljanja pisanog odgovora."
Njegov zaključak je da je Tele2 isključio njegov prepaid broj s nekoliko stotina hrvatskih kuna na njegovom računu te ne odgovara na njegovu žalbu u zakonskom roku.
Stari korisnik foruma "Sljaka" piše ovako:" Hm kojim pravom mogu nekome ograničiti koliko puta i koliko dugo će nazivati neki broj. Mogu se složiti da nakon određenog broja minuta počnu naplaćivati pozive, ali da isključe broj zbog toga jer sam po njihovom mišljenju previše puta nazvao određeni broj i time zloupotrebio njihovu mrežu, e pa stvarno. To je već zadiranje u moju privatnost i moje ustavom zagarantirane slobode. Kako znaju, osim ako opet ne krše zakon pa prisluškuju, da ne razgovaram nego sam samo nazvao da povećam račun na Tomatu !? "
U svakom slučaju tema je poučna i može biti od velike koristi korisnicima (pogotovo onima koji koriste Tele2 mrežu). Temu možete pronaći na Mobil.hr forumu.