Zbog zavidnih brojki koje je ostvario ovaj relativno mladi teleoperater, odlučili su se na zanimljiv potez – uvođenje pretplata za korisnike.
Bonbon je krajem prvog kvartala 2013. godine imao gotovo 180 tisuća korisnika. Nakon što su ih mnogi korisnici pitali zašto nemaju mogućnost pretplate – očito je da je „kliker“ proradio te tako Bonbon od danas (20. lipnja 2013. godine) uvodi pretplatu.
Pretplata donosi i neke novosti. Tako se sada može postaviti limit potrošnje pa kada dosegnete isti dobijete SMS upozorenja. Isto postoji mogućnost limitiranja računa nakon kojeg korisnik više ne može koristiti uslugu.
Druga novost odnosi se na pakete. Nakon što korisnik potroši iznos jedinica iz paketa cijena koju plaća ista je kao i cijena u paketu. Npr. ako kupi mali paket razgovora za 10 hrvatskih kuna i dobije 40 minuta, četrdeset i prva minuta razgovora koštat će ga 0,25 lipa baš kao i u paketu.
Cilj je da se korisnik ne kažnjava skupljom cijenom iz osnovne tarife zato što troši više nego što je planirao. Tu je i novost da nema radijske frekvencije odnosno neće je plaćati korisnik već Bonbon umjesto njega. Naknada za uspostavu poziva još uvijek ne postoji.
Bonbon je za pretplatnike spremio i poznatu ponudu „FREE DO 2020.“ no ona se odnosi za pozive i poruke. Korisnici dobivaju 1000 minuta za razgovore u Bonbonu i 1000 SMS-ova unutar Bonbona, svaki mjesec sve do 2020. godine. Jedan račun godišnje korisnik može platiti do 3 rate.
Što se tarifa i paketa tiče – oni izgledaju identično s istom cijenama i brojem jedinica kao i na bonove. Ugovorna obveza ne postoji. Napominjemo - cijena nakon potrošenog paketa Razgovora, SMS-a i Interneta ostaje ista kao i u paketu
Treba naglasiti da je mjesečna potrošnja najmanji mjesečni iznos računa i može iznositi 40 kuna, 80 kuna ili 160 kuna. Minimalna mjesečna potrošnja može se mijenjati svaki mjesec. Za minimalnu mjesečnu potrošnju od 80 kuna korisnik dobije 50% popusta na jedan paket, a za 160 kuna 50% popusta na dva paketa po izboru.
Dodatne pogodnosti se odnose i na činjenicu da je tu podrška za korisnike na Facebooku, Twitteru, Bonbon chatu te e-mailu – 24 sata dnevno. Dakle, još jedan igrač kada su u pitanju pretplate. Svi podaci o istoj su također dostupni na Bonbon službenoj stranici.