Uoči predstavljanja novog uređaja 7. kolovoza, tvrtka iz Južne Koreje. Poruke će biti objavljene LG online kanalima i bilboardima.
LG je opet odlučio pokazati koliko mu je stalo do osjećaja svojih korisnika. Pokreće online kampanju u sklopu koje će korisnici voljenim osobama moći slati poruke na temu „To Me, You Are Perfect“.
Interaktivni LG bilboard ...
Kampanja je osmišljena kako bi LG svojim korisnicima pokazao koliko je važna njihova uloga u inspiriranju tvrtke na inovacije. Kako sudjelovati?
Pa potrebno je objaviti sliku ili video poruku kroz LG kanale za vaše voljene osobe dakle na: mikro stranici LG Mobile, Facebook stranici ili YouTube kanalu.
Kao dio kampanje koja traje do 6. Kolovoza 2013. godine, odabrani video zapisi bit će objavljeni na LG-evim online kanalima te prikazani na tvrtkinim vanjskim bilboardima na Times Squareu u New Yorku i Piccadilly Circusu u Londonu. Pobjednik s najvećim brojem „lajkova“ i pogleda video zapisa bit će nagrađen iznosom od 5.000 američkih dolara.
Lijepo to izgleda ...
Njih četrdeset nasumično odabranih osvojit će pametne telefone iz LG-eve serije G, dok će 500 sudionika osvojiti džepne printere LG Pocket Photo. Zvuči sjajno, zar ne?
Ova akcija će biti privlačna gotovo svima, a iskreno govoreći – nije loše niti znati da bi upravo vaša poruka mogla osvanuti kroz jednu tvrtku kao što je LG. U galeriji isto tako ima nekolicina interesantnih slika.