Apple, Google, Coca-Cola, Toyota. To su samo neki od brendova koji pale i žare tržištem. Tu su sada i konkretne brojke.
VIDIAuto je objavio zanimljivu vijest vezanu uz istraživanje Interbranda – koji su najvrjedniji brendovi na svijetu? Pitanje je dovoljno zanimljivo.
Inače – Interbrand ISO-certificirana Best Global Brands metodologija je dobar način saznanja novih informacija. Koristi raznovrsne analize za procjenu koristi organizacije od vrijednosti njenog brenda, a promatra i ispunjava očekivanja kupca pa sve do ostvarenja ekonomske vrijednosti.
Tu je npr. Apple s vrijednosti od 98,316 milijardi američkih dolara dok je Google „jak“ 93,291 milijardu dolara. Apple je podigao vrijednost za 28 posto, a Google za čak 34 posto.
Svega se može naći pa tako i Toyota brend koji je podigao vrijednost za 17 posto (35,346 milijardi američkih dolara), ali i MCDonalds koji ima vrijednost od 41,992 milijardi USD.
Samsung je također u ovom brodu s podizanjem vrijednosti od 20 posto – 39,610 milijardi dolara. Jako lijepi rezultati, ali moramo priznati – svi ovi brendovi su odveć poznati te nisu neko iznenađenje. Na VIDIAuto portalu je cijela lista!