Apple pa i Nokia, ali i Samsung su ostvarili određene neočekivane rezultate. Pročitajte detalje iza ove priče.
Nokia je počela padati kada su u pitanju prodajni aspekti. I to za 30 posto. Razlozi koji se navode su: akvizicija od strane Microsofta te lagana deklinacija mobilne industrije općenito. Naštetila je i naravno, ratoborna politika u low-segmentu tržišta.
Net gubitak je 239 milijuna u periodu od prva tri mjeseca, a Devices and Services dio koji zaista "pumpa" mobitele ima gubitak od 326 milijuna eura u istom periodu.
Nokia brand bi uskoro mogao otići, barem tako kaže Stephen Elop, dugogodišnji pripadnik tvrtke Nokia. Naglašeno je kako se pad osjetio i prije akvizicije od strane Microsofta i to zbog iznimno jake konkurencije.
Apple je pak u pomalo sličnim "problemima" ako to tako možemo nazvati. Poslali su na tržište 43,7 milijuna iPhone modela i ugrabili 15 posto tržišta što je deklinacija od prošle godine – tada je iznos bio 17 posto.
Prema Apple-u nedostatak entry-level modela im je prouzročio pad prodaje dok su u premium smartphone segmentu još veoma jaki.
Samsung pak ima prvu, odnosno – čelnu poziciju. Prodao je 89 milijuna uređaja, ali osjeti lagani pad prodaje – year-over-year, od 32 posto su pali na 31 posto. Ovo je prvi pad od četvrtog kvartala 2009. godine.
Samsung ima dosta konkurencije i to se pogotovo vidi npr. u Kini gdje je Huawei veoma jak. Samsung će se orijentirati na jačanje svoje ponude i kroz druge segmente tako da bi ovo trebalo ispraviti cijelu sliku.
Na kraju naglašavamo da je Google objavio kako će prodati Motorola Mobility za 2,91 milijardu dolara i to Lenovu. Google će imati kontrolu nad patentima dok će Lenovo dobiti Motorola brend i portfelj uređaja.