Poruke su zaista veliki dio interakcije među mladima. Tinejdžeri se susreću s mnoštvom izazova – kako se sve reflektira na njihov identitet?
Autori ovog istraživanja su uzeli 9 fokusnih grupa u dobi od 12 do 18 godina kroz četiri grada u SAD-u kako bi provjerili kako tinejdžeri komuniciraju preko mobitela.
Stil koji čovjek ima se odražava i na stil pisanja, način komuniciranja općenito. Dječaci tako vide svoje telefone kao statusni simbol te alat koji omogućava brzu te rapidnu komunikaciju. Jedan dječak je napomenuo kako su duge poruke za "curice" i da taj način komuniciranja ne favorizira.
Djevojke nesporno vole razgovarati te unaprijediti na neki način svoje poruke kroz emoteikone kako bi poruka postala dio prijateljstva ili veze.
Intrigantan dio muških sudionika ipak priznaje da nekad "pristane na igru" tj. promijene stil pisanja kako bi lakše našli partnera, a to ponekad znači i biti "kao curica".
Inače, tinejdžeri šalju oko 60 poruka dnevno, radi se o velikom kanalu komunikacije gdje se točno može vidjeti osobnost osobe.
Dječaci traže socijalno prihvaćanje od djevojaka pa stoga rade i više "edit" tj. promijene prethodno već napisani sadržaj, dok je od strane cura ta opcija manje korištena.
Puno je tu potencijala za nesporazum te neslaganje – barem tako pokazuje istraživanje, jer se često događa da netko upravo zato jer je na Internetu piše stvari koje su po osjećaju točne, ali zapravo će nagrditi odnos.
Svakako je sigurno kako tinejdžeri lakše mogu komunicirati te tako učiti što je dobro, a što nije dobro kada su u komunikacijskom odnosu s drugom osobom. Ponekad zaborave o kome se radi, jer – ne vide lice pa se "zalete", ali većina ipak opet krene uljudnijim stazama komunikacije.
Djevojke su više emotivnije u sadržajima dok dječaci pokušavaju prikazati svoju brzinu pisanja te ispasti "cool". Ništa čudno.
Oba spola se slažu kako je "texting" jedan od najboljih načina komunikacije uz sve mane i dobre strane.