Huawei je predstavio rezultate prodaje za treći kvartal 2014. godine. Rezultati su zanimljivi budući da Huawei već neko vrijeme bilježi samo pozitivan rast.
Huawei je u trećem kvartalu ove godine isporučio više od 32 milijuna uređaja od čega 16,8 milijuna pametnih telefona, što je za 26 posto više nego u istom razdoblju 2013. godine. Udio uređaja srednje i najviše kategorije porastao je za impresivnih 162 posto, odnosno viša klasa uređaja čini 26 posto u ukupnom broju isporučenih mobitela.
Izvrsni rezultati nastavak su uspješne poslovne politike s najnovijim vodećim pametnim telefonima Ascend P7 i Ascend Mate7, a prepoznatljivost brenda potvrdio je nedavno i Interbrandov godišnji izvještaj najboljih svjetskih robnih marki pri čemu je Huawei prvi kineski brend koji uvršten na tu prestižnu ljestvicu.
Rast prodaje rezultat je preusmjeravanja poslovanja s takozvanih low-end na vrhunske premium i high-end proizvode te proširenja prodajne strategije s mobilnih operatera na online prodajne kanale i otvoreno tržište.
Tako je primjerice prodano više od tri milijuna mobitela Ascend P7 u više od 110 država, prema podacima s kraja rujna 2014. godine. Pametni telefon Huawei Ascend Mate7 predstavljen je 4. rujna ove godine i rasprodan već prvi dan kada je bio dostupan na policama u više od tisuću maloprodajnih trgovina u Kini. Također, ukupno je u svijetu isporučeno više od pet milijuna pametnih telefona Huawei Ascend P6 od kada je predstavljen u lipnju 2013. i trenutno je dostupan u više od 120 država u Europi, Srednjem istoku i Africi te Latinskoj Americi.
Huawei se sve više koncentrira na 4G pametne telefone, a zahvaljujući "Make it possible" konceptu – raste i prepoznatljivost Huawei brenda. U svakom slučaju – opet pozitiva.