Putem aplikacije CityHub građani Osijeka mogu prijaviti komunalne probleme i pratiti tijek rješavanja.
Primijetite li ružan grafit na lijepoj zgradi i želite li ga prijaviti nadležnoj službi uskoro će to biti moguće i putem pametnog telefona. Aplikacija CityHub Osječanima će omogućiti da svoje komunalne probleme prijave putem mobilne aplikacije CityHub, a zatim i da, ukoliko to žele, prate tijek rješavanja problema koji su prijavili prijavom putem društvenih mreža.
Android i iOS aplikacija CityHub i ubrzava sam proces rješavanja prijavljenog problema, a gradskoj upravi Osijeka će omogućiti i praćenje rada i učinkovitosti zaposlenika. Uz novi kanal i alat prikazat će se i transparentnost rada gradske uprave.
Kako aplikacija radi? Kad naiđete na neki problem u gradu Osijeku fotografirajte situaciju, a CityHub će uz fotografiju zabilježiti i geolokaciju kao i vrijeme te sve skupa poslati na Cloud servis. Na drugoj strani administrator u gradskoj upravi zaprimit će problem, a korisnik koji je prijavio problem u svakom trenutku će znati u kojem je statusu problem (prijavljen, u obradi ili riješen).
Aplikaciju CityHub kreirala je tvrtka BetaWare i trenutno je softver implementiran u Osijeku koji je bio i partner te je pružio kompletnu administrativnu i logističku podršku,a može se implementirati u vrlo kratkom roku za bilo koji drugi grad. Operativno, sustav će s radom početi kroz desetak dana, a osim opisanog prvog modela, razvijaju se još tri modula - CityLights, CityTransport i CityPass.
“Iako je CityHub još u testnoj fazi, već smo dobili konkretne upite za prodaju licenci softvera u inozemstvo gdje se putem partnerske mreže planira implementirati u 50-ak gradova tijekom 2015. godine. U tijeku su pregovori za uspostavu partnerstva na tržištima Njemačke, Švicarske, Austrije i Danske, ali i u cijeloj našoj regiji”, izjavio je Slavko Gazić, partner u tvrtki LetMeDo d.o.o. koja je osnovana po završetku projekta i nastavit će s daljnjim razvojem projekta CityHub.