U okviru predstavljanja svog najnovijeg pametnog telefona, LG će odabrati 4000 potrošača u 15 zemalja koji će imati priliku isprobati LG G4 prije službenog predstavljanja.
LG je spremio pravu poslasticu! Sudionici kampanje izabrat će se među prijavljenima na temelju njihovih prijavnica, a mogu povećati svoje šanse za odabir dijeljenjem iskustava prijave na društvenim mrežama kao što su Facebook, Twitter i Weibo.
Nakon što su izabrani, sudionici će dobiti LG G4 na do 30 dana kako bi iskusili njegov jedinstveni dizajn i značajke, uključujući personalizirano korisničko iskustvo, naprednu kameru i impresivan zaslon, a svoja će iskustva dijeliti online. Izvršavat će različite zadatke te će moći osvajati nagrade.
Za više detalja o sudjelovanju u kampanji zainteresirani potrošači na navedenim tržištima u nadolazećim danima mogu pogledati LG-evu internetsku stranicu i društvene mreže. Kriteriji za odabir mogu varirati s obzirom na tržište.