Ovu boju, uz luksuz, povezujemo i s bogatstvom, obiljem, visokim idealima, optimizmom i mudrošću, ističe psihologinja Donna Dawson. Pogledajmo o čemu se radi.
Samsung Galaxy S6 u zlatnoj boji se prodaje jako dobro. Svaki četvrti Galaxy S6 je kupljen u zlatnoj boji, platinasto izdanje.
U Samsungu ističu kako su zalihe pametnih telefona Galaxy S6 u ovoj boji u Europi gotovo rasprodane, što jasno ukazuje na promjenu u preferenciji boje uređaja na starom kontinentu.
Posljednjih nekoliko godina, crna i bijela bile su glavne boje prilikom odabira pametnih telefona za trendsetere diljem Europe – izjavio je Rory O`Neill, potpredsjednik Uprave poslovne jedinice Mobile za Europu te dodao – zaključujući na temelju informacija koje primamo s tržišta to se mijenja i korisnici postaju sve ekstrovertniji u izboru boje svog uređaja. Od kada su pametni telefoni Samsung Galaxy S6 i S6 edge u prodaji, svjedočimo podjednakoj potražnji uređaja u platinasto zlatnoj, biserno bijeloj i safirno crnoj boji.
Zlatna boja – boj bogatstva i obilja, visokih ideala, nije niti čudo da se Galaxy S6 prodaje u ovoj boji, zlato je ponovo u modi. . Čak se i zlatni zubi vraćaju u modu i to uz pomoć slavnih, kao što su Madonna, Rihanna i Miley Cirus, koje su posljednjih mjeseci viđene sa zlatnim „Grillz” nakitom za zube koji je bio popularan među hip-hop zvijezdama 90-ih.
Ali zlata imate u svakom mobitelu. U svakom pametnom telefonu nalazi se pravo zlato koje se koristi za ožičenje mikročipova. Zlato je jestivo i oko sedam posto zlata proizvedenog u svijetu koristi se za izradu elektroničkih uređaja. Na kraju dodajmo da potražnja u Europi za zlatom predstavlja nešto manje od osam posto globalne potražnje.