Tele2 je u suradnji s međunarodnom fondacijom Reach for Change pokrenuo program korporativne društvene odgovornosti za pomoć djeci „Reach for Change - Budi promjena“.
Reach for Change je međunarodna fondacija iz Švedske koja u 16 zemalja već provodi program socijalnog poduzetništva usmjeren na pomoć djeci, a Hrvatska je 17. po redu zemlja u kojoj se upravo pokreće isti program. Lokalna hrvatska inačica ima naziv „Reach for Change - Budi promjena“.
Do 1. srpnja 2015. zainteresirani socijalni poduzetnici s idejom koja unaprjeđuje kvalitetu života djece mogu se prijaviti za podršku Reach for Change na stranicama croatia.reachforchange.org/hr/.
Predstavljajući razloge zbog kojih je Tele2 svojom podrškom omogućio početak rada Reach for Change u Hrvatskoj, predsjednica Uprave Tele2 Hrvatska, Malin Holmberg istaknula je: „Čast je biti u mogućnosti pokrenuti program koji pomaže ono što je najvažnije za budućnost Hrvatske - djecu. Također, veseli me ovaj novi inovativni pristup socijalnog poduzetništva - raditi korporativnu društvenu odgovornost na drugačiji način. Ovaj pristup potiče inovativno razmišljanje i poduzetničke ideje na drugačiji način. Svi naši zaposlenici će moći pridonijeti svojim sudjelovanjem i vještinama za podršku novih poduzetnika diljem Hrvatske.“
Malin Holmberg iz Tele2 Hrvatska
Detalje programa pokrenutog prije pet godina predstavila je osnivačica i predsjednica Uprave Reach for Change, Sara Damber, a kroz program su pomogli više od 900.000 djece.
Dakle, traže se poduzetnici s idejama i inovacijama za unaprjeđenje života djece u Hrvatskoj, a za prvi korak, dovoljna je dobra i promišljena ideja.
Sara Damber iz Reach for Change