Predviđa se kako će 2016. godine jedan od dva telefona koji se prodaju u svijetu biti telefon kineskog proizvođača.
Ova se predviđanja naslanjaju na veliki napredak u proizvodnji i prodaji kvalitetnih smartphone uređaja od strane kineskih tvrtki ostvaren u prošloj godini, a ovaj trend uvelike je nastao zahvaljujući tvrtci Huawei. 2015. godina u povijesti tvrtke Huawei ostat će zabilježena kao godina rekorda i događaja koji će se dugo pamtiti.
Huawei godinama predano radi i ulaže u istraživanje te razvoj usluga i proizvoda koji onda krajnjim korisnicima nude napredno i besprijekorno korisničko iskustvo. Tako tvrtka Huawei ima 16 laboratorija širom svijeta, od Kine do Njemačke, Rusije i Indije, koji su zaduženi za osluškivanje potreba korisnika te iznalaženje custom made rješenja. 2014.godine, Huawei je uložio 14,2 posto godišnjeg prihoda tvrtke u istraživanje. Rezultat ovog ulaganja je više od 76 tisuća patenata. Ovakvi su patenti zaslužni za vrhunsko korisničko iskustvo koje uređaji Huawei pružaju svojim vlasnicima. Jedan od primjera ovakvih inovacije je Press Touch tehnologija predstavljena u Mate S uređaju koja je “raskinula” je tradicijom i dvodimenzionalnom kontrolom zaslona te otvorila vrata novoj eri interakcije.
Samo u prethodnoj godini, tvrtka Huawei na tržište je donijela novosti poput:
• P8 pametni telefon koji predstavlja savršen spoj tehnologije, elegantnog dizajna, funkcionalnosti i revolucionarnih performansi, poput fotografiranja u uvjetima slabog osvjetljenja. Isporuka P8 uređaja dosegla je 4,5 milijuna jedinica. Uz to, P8 je primio mnoge nagrade i pohvale struke, poput nagrade za najbolji smartphone po ocjeni EISA.
• 2015. godina je nedvojbeno bila godina pametnih satova, čije funkcije objedinjuju mjerenje vremena, praćenje tjelesne aktivnosti i stalnu povezanost. Među njima se posebno ističe jedan – Huawei pametni sat. Ovo je prvi pametni sat u lepezi Huawei proizvoda, a ujedno je i prvi sat koji u sebi ujedinjuje modu i tehnologiju.
• U rujnu je na sajmu IFA predstavljen Mate S koji samom svojom pojavom redefinira interakciju ljudi sa svojim pametnim telefonima, dodavši inovativne “touch” funkcije koje pojednostavljuju korištenje, funkcionalnost i kreativnost. Isporuka Mate S uređaja prešla je 800,000 u samo 4 mjeseca od predstavljanja. Uređaj je proglašen najboljim na sajmu IFA, a uz to je osvojio još 9 prestižnih nagrada – poput GIGA i AndroidPIT.
• Huawei Nexus 6P, napravljen u suradnji s tvrtkom Google, polučio je sjajne rezultate u Sjevernoj Americi. Globalno, Nexus 6P prodaje se u više od 60 zemalja i prepoznat je zbog svoje inovnativnosti, dizajna, performansa i vrhunske izrade.
S isporučenih 108 milijuna pametnih telefonskih uređaja, kompanija je utvrdila svoj položaj trećeg proizvođača u svijetu. Pri tome, razlika između tvrtke Huawei i konkurencije je znatno smanjena. Uz to, Huawei je jedan od top tri branda telefona na tržištima Španjolske, Italije, Belgije, Švicarske, Portugala dok je na Bliskom istoku i Africi drugi brand mobitela na tržištu po prodaji.
Ovi rezultati su utjecali i na povećanje svjesnosti o brandu. Huawei se nalazi na 88. mjestu Interbrand ljestvice 100 top brandova u svijetu, te na 70. mjestu BrandZ popisa najvrjednijih brandova na svijetu. Prema podacima agencije za istraživanje tržišta IPSOS, više od tri četvrtine ljudi obuhvaćenih ovim ispitivanjem sada zna kako Huawei proizvodi i mobitele.
Uz inovacije, status globalnog branda tvrtka Huawei u dijelu duguje i strateškim partnerstvima s drugim tvrtkama koje su u vrhu svaka u svom polju djelovanja. Tako je Huawei ove godine na sajmu CES 2016 Huawei predstavio prvi pametni sat za žene, osmišljen u suradnji s tvrtkom Swarovski. U automobilskoj industriji, Huawei je ponosan na suradnje s GM, Volkswagenom i PSA Peugeot Citroen grupacijom s kojima je radio na integraciji Huawei 4G komunikacijskog modula u buduće modele automobila. Nadalje, Huawei je “ušao” i u kuće lansiranjem Huawei Lite OS, integriranog pametnog uređaja standard protokola koji slijedi Hilink i uspostavio suradnju s više od 60 partnera, uključujući tvrtke Haier, Midea, Skyworth i Broadlink.
U 2016. Huawei nastavlja sa suradnjama i partnerstvima s tvrtkama iz različitih industrija čiji cilj su proizvodi široke namjene – od pametnih telefona, preko proizvoda za kuću do cloud usluga. Kombinacijom napredne tehnologije, inovacije i suradnje s partnerima, Huawei predano nastavlja u osmišljavanju vrhunskih tehnoloških proizvoda za svoje potrošače. Ova partnerstva predstavljaju predanost tvrtke Huawei da korisnicima ponudi visoko-kvalitetne uređaje koji odgovaraju njihovim željama i potrebama.