Prema svemu sudeći Tele2 postiže sve bolje i bolje rezultate. Provjerite informacije za četvrti kvartal 2015. godine.
Tele2 je objavio konsolidirane rezultate poslovanja za cjelokupnu godinu te četvrti kvartal 2015. godine. Tele2 Hrvatska je u četvrtom kvartalu 2015. godine ostvario porast neto prodaje za 11 posto koja time ukupno iznosi 340 milijuna kuna zahvaljujući visokoj razini prodaje proizvoda iz vrlo uspješne božićne promocije.
Tako je ovaj put Tele2 prikazao informacije gdje je aktivni broj korisnika mobilne mreže Tele2 Hrvatska manji za 100 tisuća korisnika zbog negativnog utjecaja usklađivanja prijavljenog broja aktivnih korisnika, a vezano za migraciju na novi IT sustav, kao i sezonskog visokog porasta broja turista na ljetnim praznicima koji koriste kartice na bonove.
Ipak, Tele2 Hrvatska je u četvrtom kvartalu 2015. godine ostvario porast neto prodaje za 11 posto čime iznosi 340 milijuna kuna zahvaljujući visokoj razini prodaje proizvoda iz vrlo uspješne božićne promocije.
Prihodi su dobri - u razini prošlogodišnjih rezultata ili još bolje (169 milijuna kuna), dok je kvartalna dobit prije kamata, poreza i amortizacije iznosila 23 milijuna kuna. Tele2 je u četvrtom kvartalu ostavio porast neto prodaje za 11 posto tj. 340 milijuna kuna.
Inače Tele2 Hrvatska pokriva 99 posto stanovništva glasovnom uslugom, 97 posto stanovništvo pod 3G podatkovnom uslugom te 98 posto autocesta (3G i govorna usluga).