Hrvatski ured Huaweija objavio je dobre rezultate tvrtke u prošloj godini, a najavljen je i novi model Mate 8.
Huawei spremno dočekuje 2016. godinu ohrabren uspjesima u prethodnoj u kojoj su u svijetu isporučili 108 milijuna smartphoneova (povećanje od čak 44% u odnosu na 2014.), čime se mnogi drugi veliki proizvođači mobitela ne mogu pohvaliti. Istovremeno, Huawei je postao prvi kineski proizvođač mobitela koji je prešao granicu od 100 milijuna jedinica te je zauzeo treće mjesto na listi proizvođača pametnih telefona, odmah iza Samsunga i Applea.
Gledajući pojedinačne isporuke, Huawei P8 je dostigao brojku od 4,5 milijuna, a osvojili su i mnoge nagrade. Model Mate S je nakon četiri mjeseca od predstavljanja prešao 800 tisuća isporuka. Huawei Nexus 6P, napravljen u suradnji s tvrtkom Google, polučio je sjajne rezultate u Sjevernoj Americi. Globalno, Nexus 6P prodaje se u više od 60 zemalja i prepoznat je zbog svoje inovativnosti, dizajna, performansa i vrhunske izrade.
I 2016. godina je sjajno započela pa je kompanija postavila novi rekord i isporučila preko 12 milijuna pametnih telefona u siječnju (povećanje od 93% u odnosu na siječanj 2015.). Ovaj siječanj je tako četvrti uzastopni mjesec kako je Huawei isporučio preko 10 milijuna jedinica svojih pametnih telefona.
Sjajni rezultati tvrtke Huawei pripisuju se velikim ulaganjima i radu Odjela za istraživanje i razvoj. Huawei je ustanovio 16 laboratorija širom svijeta, od Kine do Njemačke, Rusije i Indije, koji su samo u prethodnoj godini iznašli više od 76 tisuća patenata. Tako je, na primjer, Press Touch tehnologija predstavljena u Mate S uređaju “raskinula” s tradicijom i dvodimenzionalnom kontrolom zaslona otvorila vrata novoj eri interakcije između ljudi i uređaja.
U tvrtci Huawei osobito su ponosni na suradnje s tvrtkom Swarovski na osmišljavanju Huawei pametnog sata za žene, jedinog takvog uređaja osmišljenog isključivo za žene; suradnji s Harman Kardon na M2 10.0 tabletu te tvrtkom Google na Huawei Nexus 6P uređaju, koji je promaknuo tvrtku Huawei u jednog od top svjetskih brandova kad je riječ o dizajnu i kvaliteti te s kojim je tvrtka nadmašila sve prethodne Nexus uređaje. Ovaj duh suradnji nastavlja se i u 2016.godini, a rezultati su već vidljivi u obliku suradnje s tvrtkama Microsoft i Intel na lansiranju prvog laptopa tvrtke – Huawei Matebook uređaju.
Huawei Mate 8 uređaja već sljedeći ponedjeljak 7. ožujka 2016. stiže na hrvatsko tržište, samo dva mjeseca nakon svjetske premijere, kroz ponudu Tele2
U 2015. godini je znatno porasla vrijednost branda Huawei (nalaze se na 88. mjestu Interbrand top ljestvice 100 brandova u svijetu), u Hrvatskoj je brand awareness povećan na 85%, a hrvatski ured već je deset godina prisutan na domaćem tržištu.