Tele2 Hrvatska je u prvom kvartalu 2016. godine ostvario porast neto prodaje za 4 posto koja je iznosila 258 milijuna kuna.
Tele2 je objavio konsolidirane rezultate poslovanja za prvi kvartal 2016. godine. Prihodi od krajnjih korisnika veći su za 2,5 posto u odnosu na isto razdoblje prošle godine i iznose 165 (161) milijuna kuna. Neto prirast korisnika u prvom kvartalu 2016. godine iznosio je -7000. Rast korisnika postpaid usluga iz četvrtog kvartala 2015. godine nastavio se i u prvom kvartalu 2016. godine. Međutim, ukupan broj korisnika se smanjio uslijed većeg broja korisnika usluga na bonove korištenih u turističkoj post sezoni 2015. godine.
U prvom kvartalu Tele2 se fokusirao na završnu implementaciju i pokretanje 4G mreže koja pokriva 90% stanovništva tako da sada 4G nude na svim tržištima na kojima su prisutni, a koja je nastavak nadogradnje 3G mreže dovršene krajem prošle godine. Pred kraj kvartala, Tele2 je predstavio potpuno novi i redizajnirani portfelj proizvoda i usluga za pretplatnike, osiguravajući im fleksibilnost i jednostavnost kao i potpunu kontrolu. Uz novi portfelj proizvoda i usluga, Tele2 je predstavio i novu marketinšku i komunikacijsku platformu kao i novi koncept Tele2 trgovine.
„Rezultati za prvi kvartal 2016. godine su u skladu s našim očekivanjima. U prvom kvartalu smo uveli nekolicinu noviteta i novih usluga, pružajući korisnicima dodatnu vrijednost uz već prepoznatljivo najbolju cijenu. Prve reakcije naših korisnika su izrazito pozitivne“ izjavio je predsjednik Uprave Tele2 Hrvatska, Viktor Pavlinić.