Na današnji dan, 1. listopada 2010. godine pokrenuta je bonbon usluga s predbrojem 097.
Ukoliko ste korisnik bonbona od prvog dana postojanja ovog mobilnog branda, onda se sigurno sjećate da prilikom kupnje SIM kartice (cijena je bila 20 kuna) niste znali koji je vaš telefonski broj, osim da počinje predbrojem 097. Bilo je potrebno prvo napraviti jedan telefonski poziv te ste tek onda saznali vaš telefonski broj. U to vrijeme nije bilo moguće prenijeti svoj telefonski broj iz druge mreže kao niti iz bonbon mreže u neku drugu.
Te 2010. godine bonbon je prema prvim korisnicima bio vrlo darežljiv - svima koji su do kraja 2010. godine aktivirali svoj broj bonbon je darovao 1000 besplatnih minuta razgovora, prema svim bonbon korisnicima. A ta pogodnost traje sve do 2020. godine!
Korisnici su dobili besplatan pristup Facebook zero stranicama odnosno stranici na kojoj se ne prikazuju fotografije nego samo tekst. Zgodno za sve one koji tada nisu imali novca na računu za internetske pakete, a i wireless mreže nisu bile baš raširene kao danas na svakom koraku.
Bonbon je od prvog dana rada pa sve do današnjeg dana bio i ostao fer prema svojim korisnicima, koji su prema ispitivanjima tržišta najzadovoljniji korisnici među svim mobilnim operatorima. Tako se sve nepotrošene jedinice iz prethodnog paketa prenose u sljedeći ukoliko koristite isti paket, a i 2010. godine je bonbon bio više fer nego drugi operatori - nije bilo naknade za uspostavu poziva kao što je nema niti danas. Prisjećamo se, cijena razgovora je bila ista prema svim mrežama – 0,70 kn/min. SMS poruka je koštala 0,20 kn, MMS poruka 0,70 kn (sjećate li se MMS poruka?) dok je MB internetskog prometa koštao 0,70 kn.
Ponudili su i dnevnu opciju koja je za 7 kuna dnevno uključivala 300 minuta razgovora i 300 SMS poruka unutar bonbon mreže, 300 MB internetskog prometa, 10 minuta razgovora prema drugim mrežama te 10 SMS poruka prema drugim mrežama.
Bonbon za svoj rad koristi mobilnu mrežu Hrvatskog Telekoma (tadašnju T-Mobile mrežu), a reklamirali su se da su namijenjeni onima koji visoko vrjednuju kvalitetu, ali žele povoljne cijene. SIM karticu niste mogli kupiti na prodajnim mjestima mobilnih operatora nego u kafićima, knjižarama, sportskim centrima, dućanima s odjećom i obućom itd.
A pri biranju naziva usluge u užem izboru je uz bonbon bila još jedna riječ - vibra.