Redatelj i glumac Roberto Downeyje Jr je postao zaštitni znak nove HTC strategije koja se zove „Change“. Pogledajmo o čemu se radi.
HTC „Change“ je strategija dugog razvoja koja slavi HTC-ov golemi utjecaj na mobilnu industriju tijekom njegove 17-godišnje povijesti. Kampanja uvodi novi i inovativni pristup koji će preobraziti industriju. Riječ je o najvećem HTC-ovom ulaganju u marketing, a do potrošača će stići putem niza tradicionalnih i digitalnih medijskih outleta.
Ali takvu strategiju treba oplemeniti i nekim poznatim ličnostima, a tu upravo do izražava dolazi Robert Downey Jr. Robert Downey Jr. jedno je od najpopularnijih lica na velikome platnu, a s HTC-om je potpisao dvogodišnji ugovor.
Osim glavne uloge u reklami, Robert je u krajnji proizvod unio i vlastiti stil, i to zahvaljujući uskoj suradnji s HTC-ovom agencijom za svjetsko tržište 171 Worldwide (grupacija WWP) na oblikovanju kreativnog smjera i mijenjanju srži HTC-ova brenda predlažući niz jedinstvenih interpretacija HTC-ove kratice.
Već je sve u pogonu ...
No što je „Change“? Pa recimo to ovako: platforma brenda bit će predstavljena u tri faze. Početna oglašivačka kampanja naglasit će HTC-ov brend uz zabavni pogled na to što on znači različitim ljudima. Druga faza donijet će uratke koji pokazuju na koji su način HTC-ove inovacije (kao što su BlinkFeed, Video Highlights i BoomSound) promijenila lice mobilne industrije. Posljednji će se oglašivački uratci usredotočiti na to kako HTC-ovi proizvodi daju snagu pojedincima kako bi promijenili vlastite živote.
Početak globalne platforme obilježit će se pokretanjem nove sveobuhvatne medijske kampanje (ATL) u kolovozu 2013. Prva kreativna reklama s poznatim glumcem i redateljem Robertom Downeyjem Jr.-om u glavnoj ulozi bit će prikazana na YouTubeu 15. kolovoza. Nakon toga će uslijediti niz uradaka za TV i kino.. Zvuči lijepo, zar ne?
HTC isto tako naglašava da će punom parom krenuti na digitalne medije tipa Interneta pa stoga možete očekivati još više reklama te sadržaja od strane ove tvrtke na mreži svih mreža.
Trenutno nema komentara.