Tvornica istraživanja je agencija koja donosi zanimljive podatke javnog mišljenja. Baš nas zanima što građani misle o mobitelima na kraju godine.
Tvornica istraživanja je donijela mnoge upitnike pred građane koji su odgovarali onako „šakom i kapom“. Veliki broj njih (229 tisuća) tvrdi da će sigurno promijeniti svojeg mobilnog operatera u 2014. godini.
Analiza je napravljena sredinom prosinca 2013. godine i rezultati su sveukupno veoma zanimljivi. Korisnici, korisnici – pa gdje će onda, kod koga?
Već znaju gdje će: HT, Vipnet ili Tele2 ipak nešto je više onih koji planiraju promjenu, ali još nisu sigurni kome će pokloniti svoje povjerenje (oko 586 tisuća).
Posebno je interesantna skupina od oko 334 tisuće korisnika koji ne namjeravaju mijenjati svojeg postojećeg pružatelja iz razloga što misle da su „svi isti“ i da promjena za njih ne bi polučila nikakve rezultate.
Ukoliko se njima pribroje gore navedeni „neodlučni“ (586 tisuća), ispada da bi barem 900 tisuća korisnika mobilne telefonije u Hrvatskoj bilo vrlo spremno isprobati i dati šansu nekom četvrtom operatoru koji bi ušao na tržište.
Lojalnost je zeznuta stvar. Gotovo polovica građana u svakom trenutku razmišlja o tome da promijeni operatera kako bi ostvarili povoljnije uvjete korištenja.
A druge brojke? Preko 110 tisuća kućanstva u Hrvatskoj će se u 2014. godine pretplatiti na komercijalnu digitalnu televiziju. Koncem 2013. u Hrvatskoj će se oko 700 tisuća kućanstava koristiti uslugama komercijalne digitalne televizije (PayTV-a) - odnosno nešto više od 45 posto. Nije loše, ali očito može i bolje, budući da će u susjednoj Srbiji stopa penetracije do kraja godine iznositi 58 posto, a u Sloveniji je još 2011. bila čak 80 posto.
Ukoliko se u 2014. obistine najave i želje korisnika vrlo se lako može dogoditi da 2015. dočekamo i sa stopom penetracije od preko 60 posto te preko 900 tisuća korisnika! Svakako nas čeka uzbudljiva godina!
Trenutno nema komentara.