Vrijednost Appleovog brenda porasla je čak za 67% u odnosu na prošlu godinu i u 2015. godini iznosi 247 milijardi USD.
Apple se vratio na prvu poziciju najvrjednijih svjetskih brendova, prema WPP-u i Millward Brownu. Google je na drugom mjestu s vrijednošću 173,3 milijardi USD (povećanje za 9%), a slijedi ga Microsoft na trećem mjestu s porastom od jedne pozicije u odnosu na godinu prije (115,5 milijardi USD, uz rast vrijednosti od 28%). Prije nego li pogledate na top 10 najvrjednijih brendova u 2015. godini, spomenimo podatak kako je top 100 svjetskih brendova vrijedno 3,3 bilijuna USD (broj bilijuna je preveden na hrvatski jezik, tako da se ne radi o američkim bilijunima, op. a.).
Primjetno je kako je tehnologija najbrže rastuća kategorija; bilježi rast od 24%, a tehnološki brendovi u top 100 vrijede više od 1 bilijuna USD. Kineski brendovi rastu, američki se vraćaju dok europski brendovi stagniraju.
Što se tiče europskih brendova, SAP i Deutsche Telekom su najjači europski brendovi u 10-om godišnjem BrandZTM poretku Top 100 najvrjednijih svjetskih brendova.
Trenutno nema komentara.