Odlični rezultati koje je hrvatsko predstavništvo tvrtke Grundig ostvarilo u zadnjem šestmjesečnom razdoblju rezultiralo je dobijanjem ingerencije nad tržištem Republike Slovenije. Tako je od 1. veljače hrvatsko predstavništvo preuzelo potpunu operativnu kontrolu toga tržišta. U Hrvatskoj je predstavništvo Grundig Intermedije ostvarilo iznimno dobre rezultate u prodaji LCD televizora.
Tako je u posljednja dva mjeseca 2008. godine na hrvatskom tržištu prodano više od 5.500 Grundig LCD-a, a u prva dva mjeseca 2009. preko 7.500 Grundig LCD televizora, što je prema svim pokazeteljima, najbolji tržišni rezultat u Hrvatskoj ove godine. Gledajući navedeno razdoblje, to je ujedno najbolji rezultat Grundiga u zadnjih 10 godina nastupa na tržištu. Naša osnovna strategija je, u ovoj ekonomski teškoj godini, ponuditi hrvatskom kupcu kvalitetom odličan brandirani proizvod po izuzetno povoljnim cijenama. Sad smo s najprodavanijim proizvodom, LCD televizorom veličine panela 32" (84cm), cjenovno prihvatljiviji od jeftinih no-name uređaja, jer smo se na tom modelu gotovo u cijelosti odrekli profita i učinili ga dostupnim velikom broju hrvatskih kupaca. Paralelno, na tržište se uvode novi LCD modeli s integriranim MPEG4 digitalnim receiverom koji omogućuje digitalni prijam cijelog niza TV programa, s izuzetno povoljnim cijenama za krajnjeg kupca. Marketinškom kampanjom s kojom smo krenuli na HRT, RTL I TV NOVA, Grundig će, osim LCD televizora, predstaviti širok asortiman audio uređaja, kao i aparata za osobnu njegu kao najbrže rastućeg segmenta poslovanja rekao je Marijan Haramija, direktor predstavništva za Hrvatsku i Sloveniju.
Trenutno nema komentara.